Cydget Element discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heeft iemand Cydget Element werkend onder IOS 4.2.1? Kom eigenlijk alleen maar oude berichten tegen op het net. Bij mij wordt hij wel geïnstalleerd, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydget Element
Hallo,
Heeft iemand Cydget Element werkend onder IOS 4.2.1? Kom eigenlijk alleen maar oude berichten tegen op het net. Bij mij wordt hij wel geïnstalleerd, maar krijg geen reactie als ik bij Cydget op "Lock Cydget Order" druk! Heb nu Lockinfo, maar zou graag element proberen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Element werkt al sinds een aantal firmware updates niet meer.
Wel jammer. Was een mooie tweak. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er is inmiddels een beta uit voor ios 4.x die ik heb geïnstalleerd en deze werkt goed. Voor meer info klik je hier
Succes ermee |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Nieuw linkje oude werkt niet meer?
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat de Beta weer offline is gehaald want in de repo komt ook de oude helemaal niet meer voor.
|
|
|||
|
|||
Cydget heeft vandaag een update gekregen voor iOS 4.x
Element is nog steeds te vinden in Cydia, maar crashed. Heb Saurik en Limneos een berichtje gestuurd, want ik wil Element ook graag terug. |
|
|||
|
|||
Al iets meer over bekend?? Vond het ook een prachttweakje. Heb nu nog geen jailbreak, maar zodra 4.3.1 gejailbreakt kan worden staat deze wel op mijn lijstje..hoop dat ze hem beschikbaar maken.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Element vapor case ervaringen | Talking Carl | iPhone accessoires en onderdelen | 5 | 28-11-12 14:46 |
Cydget probleem! | Hahaowned | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-12-10 23:21 |
Element | franc.winter | Jailbreak apps en thema's | 2 | 05-05-10 19:36 |
|
|