Winterboard discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heej, Ik heb mijn iPhone 4 (versie 4.1) met jailbreak. Ik heb hierop winterboard gedownload om zo mijn eigen vormgeving te kunnen maken. Maar ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Winterboard
Heej,
Ik heb mijn iPhone 4 (versie 4.1) met jailbreak. Ik heb hierop winterboard gedownload om zo mijn eigen vormgeving te kunnen maken. Maar ik krijg het niet voor elkaar om nieuwe thema's toe te voegen en deze dan ook echt werkend te krijgen. Bijvoorbeeld de slider veranderen; ik heb Apple Sliders gedownload en deze zie ik dan netjes in winterboard staan, maar hij doet helemaal niets (uiteraard als hij aangevinkt staat) Ik heb al van alles geprobeerd, Summerboard mode, opnieuw opstarten etc ec. Waarschijnlijk doe ik ergens iets niet goed, wie kan mij helpen? Ps de thema's die al in winterboard stonden doen het wel... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vergeet je soms niet te respringen?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Doet niets het of doen sommige het wel ?
Er zijn namelijk sliders en themes die niet of niet goed werken op 4.1... |
|
|||
|
|||
Alleen wat standaard al in winterboard zit doet het.
Alles wat ik er bij installeer doet het niet (en ik let hierbij op of het voor winterboard is...) |
|
|||
|
|||
ik heb hetzelfde probleem! alleen dan op m ijn 3Gs met 4.1 erop.. sinds ik heb geupdate van 3.2 naar 4.1 heb ik hier last van en doet niets het wat ik met winterboard wil.. :-(
|
|
||||
|
||||
Ik heb 4.2.1 op mijn 3G, maar sliders enzo verandert winterboard wel, maar niet de icoontjes! Heb Mac OS X icons gedownload en aangevinkt!
|
|
||||
|
||||
En het toppunt is dat ik het nu net ook bij mij heb opgemerkt. Een MBEx Theme was het laatste dat ik ooit had aangevinkt, zo'n 3 dagen geleden, en nu brengt ie helemaal niets meer aan.
Nou ja, ik wacht wel wat, en zal die theme eens de-activeren. Het rare is wel dat bij mij ook de eigenschappen van Winterboard zelf niet werken. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
winterboard | poncke | Archief | 3 | 04-01-10 19:53 |
winterboard | eurodiver | Archief | 3 | 03-11-09 14:15 |
Winterboard gone... | timberland | Archief | 3 | 19-10-09 11:07 |
Winterboard | HansWorst | Jailbreak apps en thema's | 5 | 05-01-09 02:27 |
To use with winterboard? | remix999 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 30-12-08 23:54 |
|
|