Waar gedownloade thema's zetten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik probeer dit nu al enkele dagen en krijg het maar niet voor elkaar . Ik ga via winscp in de iPhone en vervolgens private/var ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waar gedownloade thema's zetten
Ik probeer dit nu al enkele dagen en krijg het maar niet voor elkaar . Ik ga via winscp in de iPhone en vervolgens private/var en dan moet er ergens themes staan maar die staat er niet . Als ik hem aanmaak vind ik m'n theme niet terug .
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Om theme map te hebben moet je winterboard installeren. Als je die hebt thema mappen plaatsen in private/var/stash/themes.******
Sterretjes staan voor willikeurige letters. Daarna natuurlijk aanvinken in je winterboard. Succes |
|
|||
|
|||
Nou , zo ver was ik gisteren al . Maar toen ik dat thema dan aanvinkte in winterboard en respringde had ik gewoon het originele theme .
|
|
|||
|
|||
je moet het theme ook bovenaan zetten in winterboard
|
|
|||
|
|||
heb ik ook al gedaan want ik weet **** winterboard werkt . mu denk ik aan iets ...
de map die ik bedoel met het theme in staat op mijn bureaublad als Themes . daarin zit een map genaamd BLUE (zo heet het theme ).daarin zit weer een map genaamd liberary .daarin zitten 2 mapjes genaamd Themes en wallpaper .in de map themes zitten dan weer 5 mapjes zoals weather theme en locktheme . klopt dit allemaal ? |
|
|||
|
|||
Niemand die weet hoe het zit met de mapjes ?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ok , dank je . Ik probeer het morgen meteen .
Niet gelukt . Ik doe echt iets verkeerd denk ik . Heb alle 5 de mapjes naar de themes map gezet en 1 voor 1 of alles tegelijk aangevinkt . Geen resultaat . Bij een theme van macforums die ik gisteren gedownload heb is het hetzelfde verhaal . Laatst gewijzigd door lumikiller; 22-12-10 om 12:22. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Gedownloade apps op ipad zetten | Inimieni | Archief | 2 | 23-04-11 13:05 |
Help: gedownloade thema's op iPhone zetten! | Tacha1987 | Jailbreak apps en thema's | 130 | 13-11-09 17:05 |
Gedownloade apps in itunes zetten | Maes39 | Archief | 3 | 23-10-08 00:06 |
Help: gedownloade thema's op iPhone zetten | Tacha1987 | Archief | 3 | 30-11-07 01:30 |
|
|