//

Iphone 4 UIImages

Iphone 4 UIImages discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 4 en gebruik de thema I2HD. Dit thema heeft geen UIImages. Daarom heb ik via Google deze gevonden zodat ik de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-01-11, 16:04
The Raptor The Raptor is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 195
Standaard Iphone 4 UIImages

Ik heb een iphone 4 en gebruik de thema I2HD. Dit thema heeft geen UIImages. Daarom heb ik via Google deze gevonden zodat ik de Wi-Fibars zelf een kleur kan geven via Photoshop. Dit is de link: iPhone 4 Complete UIImages

Alleen als ik bijvoorbeeld UIPopupAlertSheetBackground@2x.png aanpast en opslaat als UIPopupAlertSheetBackground.png (want UIPopupAlertSheetBackground@2x.png werkt niet onder winterboard) deze vervolgens naar UIImages kopieert en via winterboard activeert valt het heel groot uit. Zie bijlage. Hetzelfde probleem speelt als ik Wi-Fibars aanpas.

Nu denk ik dat de UIImages die ik gedownload heb via de bovenstaande link voor de iPad bedoeld zijn. Nu is mijn vraag heeft iemand UIImages voor de iphone 4? (Niet voor de 3Gs want deze zijn niet geschikt voor retina display) Of weet iemand hoe ik dit probleem misschien op een andere manier kan oplossen?
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 21-1-2011 14-56-07.jpg‎ (34,0 KB, 20x gelezen)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:36.