clear Icons discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allen, had voorheen op mijn 3gs een programmaatje dat de icons deed verdwijnen, allen de tekst bleef zichtbaar, het heette iets met clear ..etc, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
clear Icons
Hallo allen,
had voorheen op mijn 3gs een programmaatje dat de icons deed verdwijnen, allen de tekst bleef zichtbaar, het heette iets met clear ..etc, Niet meer te vinden, iemand enig idee hoe dit weer t veranderen zodat ik mijn wallpapers weer goed kan zien? Heb er toen wat gekopieerd via win scp. weet alleen niet meer hoe het te doen, graag wat advies..versie pas geupdate naar 4.1 was 3.1.0 toen was alles nog compleet... Thnx.. Bo |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4 i.c.m. WIDEX CLEAR 440 | auketenbrink | iPhone algemeen | 1 | 28-02-13 12:01 |
Lock calendar & clear lockscreen | Ger0nimo | Jailbreak apps en thema's | 24 | 07-04-11 07:55 |
Incase Snap case Clear. | Kuhrtje | iPhone accessoires en onderdelen | 11 | 20-03-11 20:21 |
Clear Coat | OpenYourEyes | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 20-03-11 11:14 |
SlimShell (clear) van Philips | juud85 | Archief | 1 | 08-07-09 23:07 |
|
|