modmyi repo discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) kan er mij iemand de juiste repo geven van modmyi. Ik vind ze nergens terug en in cydia staat ze ook niet standaard....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
modmyi repo
kan er mij iemand de juiste repo geven van modmyi. Ik vind ze nergens terug en in cydia staat ze ook niet standaard.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
apt.modmyi.com
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij mij staat er toch echt http://apt.modmyi.com/
Ik kan er in. Mss een tijdelijke storing? Probeer het later opnieuw zou ik zeggen? Of een respring, doet ook altijd wonderen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Modmyi zou eigenlijk al bij de installatie van Cydia erop komen te staan. Vaag. Probeer eens bij search (in Cydia) te zoeken naar "modmyi.com".
Laatst gewijzigd door ErsinB; 25-01-11 om 16:44. |
|
||||
|
||||
Saurik (maker van Cydia) heeft gisteren al aangeven dat dat repo op dit moment problemen geeft. Dus gewoon geduld hebben tot dit weer is opgelost
|
|||
|
|||
de modmyi server ligt vandaag eruit ik denk een storing. kan ook te maken hebben dat veel mensen vandaag 4.2.1 jailbreaken met greenpois0n. de server kan overbelast zijn.
|
|
||||
|
||||
modmyi loopt al een hele tijd te kutten.. Erg jammer want ze hadden heel veel stuff
|
|
|||
|
|||
Net toegevoegd, zonder problemen
|
|
|||
|
|||
bij mij wilt hij telkens niet de nieuwe packages downloaden komt het door overbelasting
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
modmyi werkt niet na update 3.1.2 | jasperdehoog | Jailbreak apps en thema's | 5 | 25-12-09 11:52 |
Juiste modmyi Repo | AnnPhone | Jailbreak apps en thema's | 1 | 09-11-08 16:04 |
|
|