ipod theme discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb een iphone 3gs ik w8 al eeuwen voor de untethered!Maar ik wilde even vragen bestaay er een thema waarmee je een ipod thema ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ipod theme
ik heb een iphone 3gs ik w8 al eeuwen voor de untethered!Maar ik wilde even vragen bestaay er een thema waarmee je een ipod thema krijgt miziek icon enzo???
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
blijkbaar niet dus helaas.
|
|
||||
|
||||
Kun je je vraag wat duidelijker stellen?
|
|
|||
|
|||
ja ik zoek een thema die zeg maar mijn iphone op een ipod lat lijken bij een ipod heb je bijv. een muziek icon ofzo zoiets zoek ik maar denk niet dat het bestaat
|
|
|||
|
|||
De iPhone heeft hetzelfde muziek icoon als de iPod volgens mij, niet? Of bedoel je een "gewone" iPod? Niet de Touch?
|
|
|||
|
|||
laat maar bedankt ik heb al een goede thema
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe zet je een theme op ipod touch | robintielemans | Archief | 1 | 11-05-09 00:02 |
Ipod Touch Theme op je iPhone 3G | MaCciNo | Jailbreak apps en thema's | 2 | 21-09-08 17:53 |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 21:24 |
|
|