3D Board discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb 3D board gedownload alleen ik zie geen enkel effect. Heb hem ook weer aan en uitgeschakeld maar er gebeurd niets. Iemand ditzelfde ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3D Board
Hallo,
Ik heb 3D board gedownload alleen ik zie geen enkel effect. Heb hem ook weer aan en uitgeschakeld maar er gebeurd niets. Iemand ditzelfde probleem of iemand die weet hoe ik dit kan oplossen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier bij mij. (iPhone 3G 4.2.1) Hopelijk weet iemand een oplossing...
|
|
||||
|
||||
Ik ga 'm ook eens downloaden om te zien wat het probleem is, uitkomst volgt in een EDIT van deze post!
EDIT (zoals beloofd): Heb hem net geïnstalleerd op iOS 4.2.1 en toen had hij gerespringt, vervolgens probeer ik te unlocken, laat hij weer een laadcirkeltje zien en springt hij op safe mode. Dus ik kan 'm nog niet gebruiken zo te zien!
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein Laatst gewijzigd door iWiefring; 30-01-11 om 10:22. Reden: Beloofde EDIT |
|
|||
|
|||
Let wel op, hij is alleen voor iphone 4 omdat ie gebruik maakt van de gyroscoop...
Iemand hem al werkend gekregen? |
|
|||
|
|||
Mijn Springboard respringt ook na de installatie van 3dboard, bij het unlocken.
Heb een iPhone 4, ios 4.1. |
|
|||
|
|||
Ik heb hem nu werkend na de nieuwe release maar het effect is lang niet hetzelfde als in de video is gedemonstreerd. Voel me een beetje genept..
|
|
|||
|
|||
Ik had hem ook draaien maar ben weer terug gestapt naar Deepend.
Werkt echt een stuk beter dan 3Dboard als je de settings goed hebt. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier ook geen effect, ondanks dat ik het op maximale diepte heb staat!
|
|
||||
|
||||
Volgens de info bij de applicatie in Cydia werkt ie op elke iApparaat mits er minimaal iOS 4.0 op staat. Maar ook ik heb hem niet aan de praat gekregen (misschien vanwege "Barrel") dus heb hem er gelijk weer af gegooid.
|
|||
|
|||
Bij mij op iPhone 3GS 4.2.1 werkt ie prima..
Heb het schuifje het lief op 1/3 of 1/2 van het balkje. |
|
||||
|
||||
Werkt het met 1 oog dicht ook beter?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik moest inderdaad ook mijn Barrel uitzetten, anders gebeurde er niks. |
|
||||
|
||||
Op m'n iPad (4.2.1) doet ie het na de laatste update wel. Het principe is erg cool, maar hij reageert best wel heftig op elke trilling.
|
|
||||
|
||||
Ik heb 'm net ook gekocht voor de iPhone 4 maar ik vind het een super-app !! prachtig effect !!
|
|
|||
|
|||
je hebt denk ik retina beeldscherm nodig en andere dingen die wel in iphone4 zitten
|
|
|||
|
|||
maar download barrel..
krijg je 3d effect als je naar volgende pagina "zwiept" je kan verschillende dingen kiezen ik heb bijv dat het lijkt alsof je een kubus omdraait egt grappig... |
|
|||
|
|||
kan iemand misschien screenshot posten van 'barrel'?
en is die gewoon te downloaden in cydia of heb je een bepaalde source nodig? |
|
|||
|
|||
Citaat:
(de standaard) filmpje: YouTube - Barrel Cydia Tweak Review - Add a 3D Effect To Your iDevice er zijn nu wel meer dan 7 functies.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Comm board iPhone 2g kapot | pietklazen | iPhone algemeen | 0 | 27-01-11 17:43 |
Iphone 3g logic board | Rupke | iPhone algemeen | 0 | 03-01-11 15:19 |
Logic board en Comm board ?! | vincentjanv | iPhone algemeen | 2 | 27-08-09 17:12 |
summer board | jeroen_29 | Archief | 1 | 12-10-08 18:31 |
iphone logic board & iphone communication board | segers909 | Archief | 0 | 29-05-08 17:17 |
|
|