CleanStatus: wat werkt bij jou (niet)? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) CleanStatus 0.9.2 is een mooie gratis tweak in Cydia waarmee je elementen uit de statusbalk kunt verbergen. Ik kan de provider, batterij, etc. verbergen, maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
CleanStatus: wat werkt bij jou (niet)?
CleanStatus 0.9.2 is een mooie gratis tweak in Cydia waarmee je elementen uit de statusbalk kunt verbergen.
Ik kan de provider, batterij, etc. verbergen, maar net de 2 elementen die ik wil verbergen (rotation lock en alarm) niet. Nou had ik voorheen voor die 2 elementen aparte tweaks geïnstalleerd (No Clock Status en No Rotation Status), dus misschien ligt het daar wel aan... Kun jij wel deze elementen verbergen met CleanStatus 0.9.2?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik had voorheen ook No Rotation Status, maar toen ik CleanStatus wou downloaden had ik meteen No Rotation Status verwijderd.
En bij mij doen ze het alle twee gewoon. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat is jou telefoon geschiedenis? | TheStijg | Chat en geruchten | 146 | 31-10-11 19:37 |
Wat is jou telefoon informatie? | iWiefring | Archief | 14 | 09-03-11 09:33 |
Wat is jou wekker sound? | oliv4r | Ringtones en Wallpapers | 15 | 27-01-11 14:45 |
Iphone 4 besteld bij Vodafone Shop. Wat is jou gratis product op de orderbevestiging? | Leonk | Vodafone | 0 | 11-01-11 12:54 |
3G sim unlock tabel, wat werkt wel en wat werkt niet? | iSP | Unlock | 394 | 08-12-09 21:31 |
|
|