cydia reload probleem discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik krijg bij het opstarten de volgende melding te zien, wat betekent dit?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
cydia reload probleem
Ik krijg bij het opstarten de volgende melding te zien, wat betekent dit?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Er is nooit aangekondigd dat die repo dicht zou gaan en gesloten is.
|
|
||||
|
||||
modmyi doet het ook niet meer.
En thebigboss is vandaag ook offline. |
|
|||
|
|||
Ik heb vandaag, zoals velen, mn iphone geupdate naar 4.2.1 en gejailbreakt. En ik was eigenlijk van plan mn iphone opnieuw te jailbreaken omdat ik in Cydia alleen maar foutmeldingen krijg. Maar nu ik dit lees lijkt het me verstandig gewoon te wachten tot het een en ander weer online is?
|
|
||||
|
||||
Ja, iedereen maakt er nu gebruik van.
Ik kan gewoon niks meer installeren wat van modmyi of bigboss komt. |
|
||||
|
||||
thebigboss.org doet het weer (de site althans)
|
|
|||
|
|||
Ik had net mn iphone gejailbreakd 4.2.1 windows en er staat al ureb downloaden packeges enzo.Wat moet ik doen er staat alde hele tijd hetzelfde kan het zijn dat veel mensen het nu gebruike?
|
|
|||
|
|||
Telefoon reboten, cydia base system etc bijwerken, telefoon reboten en toen deed hij het bij mij perfect. Had zelfs weer mijn eigen toegevoegde repo's er terug in staan. Ik ben tot nog toe erg blij met de jailbreak van 4.2.1
|
|
|||
|
|||
modmyi staat er nu bij mij op de ipad er ook weer op
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
cydia probleem.... | garth | Jailbreak apps en thema's | 4 | 06-10-10 23:58 |
iPhone: Cydia Changes probleem | djkavaa | Jailbreak | 0 | 05-05-10 21:33 |
Cydia Changes probleem | nicosomers | Jailbreak apps en thema's | 5 | 16-11-08 16:56 |
reload firmware 04.03.13 (bl3.9)ongedaan maken anysim 1.3 | stef1234 | Unlock [archief] | 7 | 10-02-08 14:06 |
|
|