HELP kan alleen nog in safe-mode opstarten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij helpen, Zit met een groot probleem, heb MyWi geinstalleerd op de iphone maar nu kan hij alleen nog maar in Safe-mode opstarten. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
HELP kan alleen nog in safe-mode opstarten
Wie kan mij helpen,
Zit met een groot probleem, heb MyWi geinstalleerd op de iphone maar nu kan hij alleen nog maar in Safe-mode opstarten. en als ik in safe mode naar cydia toe ga en probeer hem te verwijderen dan krijg ik een fout melding.. Wie kan mij helpen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Precies het zelfde probleem, ik had MyWi geïnstalleerd en nu kan ik alleen nog maar in safe mode. Verwijderen kan niet, dan krijg ik ook een fout melding.
|
|
||||
|
||||
vreemd, ga zelf ook eens even kijken voor een oplossing voor als ik dit krijg!
Edit: het lijkt erop dat je gewoon je iphone in DFU mode moet zetten en daarna gewoon weer moet opstarten. p.s. er staat trouwens genoeg hierover op dit forum? http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...safe-mode.html Grtz Ton
Respect als je dat hebt krijg je er ook wat voor terug....................respect Laatst gewijzigd door MoRaNi; 10-02-11 om 20:38. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Iemand een oplossing want het is niet fijn |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Op dat forum staat geen oplossing heleaas, want heb de app MyWi geinstalleerd maar die kan er dus niet mee af. en daardoor crashed die de heletijd waardoor die in save modes komt.
Iemand een oplossing? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zou dat gaan proberen !! Laatst gewijzigd door MoRaNi; 10-02-11 om 22:12. |
|
|||
|
|||
/Library/MobileSubstrate/DynamicLibrarys/ and remove the dylib of MyWi
Ik heb inmiddels geen problemen meer. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
En anders had je hem nog makkelijk kunnen restoren in iTunes
|
|||
|
|||
Ik had het ook al je apps eerst overzetten naar intunes en dan even herstellen oke alles gaat weer in fabrieks mode maar goed je bent wel van safe-mode af
|
|
|||
|
|||
ik had vanmorgen het safemode probleem ook echter ik kon de mywi file niet deleten omdat ie er niet eens stond!! WTF?? Ik had mywi er wel op staan.
Dus, ik denk ik hetinstalleer mywi en waarempel, toen bootte hij weer gewoon. In mijn geval was de oplossing dus net omgekeerd! Euh.... ik moet er toch op terug komen. Hij bootte inderdaad goed maar dat was maar voor 1 keer. Daarna weer alleen in safe mode. Het lijkt erop dat als ik in cydia iets installeer/deinstalleer dan boot ie 1x goed, daar safe mode only. Grrr!!! iemand die hier een oplossing voor weet? Laatst gewijzigd door iScorpio; 12-04-11 om 11:43. Reden: Volgende keer de edit knop gebruiken! |
|
|||
|
|||
ik ben nu ook radeloos.
Heb nu alles geprobeerd wat ik op het forum tegen ben gekomen. Herstellen lukt niet via Itunes. of dat door de jb komt weet ik niet of misschien door de safemode. Winscp kom ik niet uit waar ik moet zoeken...Libary? waar? herstellen via de iphone, nope. in DFU modus zetten, Nope Hamer misschien? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu zie ik dat mensen ook problemen hebben met in : Safe mode blijven hangen. Ik heb het niet met Mywi maar door een onbekend iets. Ik kan me telefoon ook niet meer aansluiten op een pc. 3 verschillende geprobeerd. Windows 7 Windows xp service pack 2 Windows Vista service pack 2 Mijn crash reports geven ook aan Library/MobileSubstrate/DynamicLibrarys/ Alleen na de : DynamicLibrarys/ staat er nog wat.( Pbpt ) iets in die richting. Zou even kijken. Maar waar het om gaat? Hoe kom ik daar. U geeft aan om daar dat geen te verwijderen. Dat zou ik ook graag willen. Maar hoe kom ik in die library ? Alvast bedankt , bart |
|
|||
|
|||
Citaat:
Vanuit ifile verwijderen, opnieuw opstarten en klaar Via de desktop kan je iphonebrowser gebruiken, zelfde als ifile maar dan op je desktop
|
|||
|
|||
In root?
In het begin van Ifile staat er niks geen map van : Root! Hoe kom ik daar? Heb al uren in ifile zitten speuren maar hoe u het beschrijft begrijp ik het niet helemaal... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safe Mode | King1987 | iPhone algemeen | 46 | 22-04-13 00:48 |
iphone start alleen nog maar op in safe modr | koekjedebij | Archief | 3 | 12-04-11 11:31 |
Iphone 3g hangt bij opstarten. Kan ik data nog redden? | kiekert | iPhone algemeen | 1 | 09-10-10 19:13 |
Safe Mode | milan13 | Archief | 1 | 13-10-09 23:57 |
Alleen nog maar recovery mode | Loadrunner | Unlock [archief] | 12 | 11-11-07 16:53 |
|
|