iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Bootlogo veranderen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/84655-bootlogo-veranderen.html)

Zhane 13-02-11 14:37

Maakt niet uit, denk dat een heleboel mensen, waaronder ik, wel blij zullen zijn met een voorbeeld :)

iWiefring 13-02-11 14:39

Moet ik er ook bijzetten hoe je ze moet downloaden en moet selecteren zodat je ze kan zien wanneer je ze opstart?

Zhane 13-02-11 14:41

Maakt mij niet echt zoveel uit, gaat mij meer om hoe ze eruit zien en welke het zijn. ;)

iWiefring 13-02-11 14:42

Ik zal m'n best doen, maar kan het pas vanavond doen omdat ik nu niet beschik over een camera. En ik zal hem bovendien ook volledig in het nederlands maken!

jailbreakme 13-02-11 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 641391)
Ik zal m'n best doen, maar kan het pas vanavond doen omdat ik nu niet beschik over een camera. En ik zal hem bovendien ook volledig in het nederlands maken!

Bedankt kan ik ook goed gebruiken!

iWiefring 13-02-11 14:44

Weet je wat, ik zal 2 apparte maken. Eentje met een tutorial hoe je het allemaal in moet stellen en dergelijken. En eentje met een aantal voorbeelden! Jullie zullen het vanavond zien!

MyGadgetStoreNL 13-02-11 15:15

Haha idd, willekeurige voorbeelden zijn prima!

cityking 13-02-11 22:43

tja een bootlogo kan veranderd worden, hoe verwijderd? ik vind het wat origineler als hij net zo op start als gewoon debian.

Gtrz
City King

MyGadgetStoreNL 13-02-11 22:47

Via Cydia ga je naar packages en dan klik je expert modus aan en kun je bootlogo verwijderen. Ik heb het zelf niet geprobeerd dus eigen risico. Misschien kan iemand dit valideren dat het geen schade toebrengt?

cityking 13-02-11 22:51

tja ik weet het niet, ben nog maar net 17 en weet al enorm veel van computers, maar debian en de rest van de linux familie is me nog wat te ingewikkeld, maar ja ik ehb eerder gelezen, bij package en dan "bootlogo", het is dus dat "Bootlogo" er niet tussen staat.. Maar ik wil de standard apple bootlogo verwijderen. Dus dat je de tekst zien van wat hij doet.
Start...
start... enz.

iWiefring 13-02-11 22:52

Je kunt ook gewoon een andere bootlogo downloaden waarmee er een extra optie beschikbaar wordt gesteld in het optie menu. En over die filmpjes, die gaan vanavond niet meer lukken, ik zal morgen mijn uiterste best doen ze online te zetten!

cityking 13-02-11 22:53

en hoe pak ik dat aan dan? die bootlogo's downloaden lijkt mij geen probleem;)

MyGadgetStoreNL 13-02-11 22:55

In Cydia zoeken op bootlogo, daar staan er velen. Installeren en dan bij settings kun je bootlogo wijzigen. Suc6

iWiefring 13-02-11 22:55

Gewoon bij addons staat er een categorie voor Bootlogo, willekeurig een downloaden en bij instellingen kiezen welke je wilt, simpeler kan niet!

cityking 13-02-11 22:56

settings, waar onder settings als ik vragen mag? :) in de ipod zelf of bij cydia?

MyGadgetStoreNL 13-02-11 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cityking (Bericht 641633)
settings, waar onder settings als ik vragen mag? :) in de ipod zelf of bij cydia?

Niet in cydia, gewoon de settings van je iPod

cityking 13-02-11 22:58

Okee bedankt!, ik zal het wel even uitzoeken. Als het niet lukt vraag ik nog wel even een keer weer, lijkt me geen probleem? :)

MyGadgetStoreNL 13-02-11 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cityking (Bericht 641637)
Okee bedankt!, ik zal het wel even uitzoeken. Als het niet lukt vraag ik nog wel even een keer weer, lijkt me geen probleem? :)

Komt goed anders horen we het!

iWiefring 13-02-11 23:02

Sowieso zet ik morgen een filmpje online, dus dat is geen probleem!

cityking 13-02-11 23:03

ik heb het voor elkaar, maar dan is de vraag,

Hoe kan ik dan instellen dat ik geen bootlogo zie maar de gewone normale achtergrond zegmaar, dus dat je ziet wat hij doet met de witte tekst enzo.

Meer op deze manier;
Afbeelding

De originele afbeelding is te groot na mijn idee.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:31.