iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Bootlogo veranderen (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/84655-bootlogo-veranderen.html)

iWiefring 13-02-11 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cityking (Bericht 641645)
ik heb het voor elkaar, maar dan is de vraag,

Hoe kan ik dan instellen dat ik geen bootlogo zie maar de gewone normale achtergrond zegmaar, dus dat je ziet wat hij doet met de witte tekst enzo.

Meer op deze manier;
Afbeelding

De originele afbeelding is te groot na mijn idee.

Dan begin je echt te veel te vragen, wat een iPhone letterlijk doet tijdens het opstarten is nog niet mogelijk, maar je hebt volgens mij al wel een animated bootlogo die zo'n soort ding immiteert, moet je maar eens even goed zoeken en dan vind je die vast wel!

MyGadgetStoreNL 13-02-11 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 641648)
Dan begin je echt te veel te vragen, wat een iPhone letterlijk doet tijdens het opstarten is nog niet mogelijk, maar je hebt volgens mij al wel een animated bootlogo die zo'n soort ding immiteert, moet je maar eens even goed zoeken en dan vind je die vast wel!

Dit gaat mij ook te ver, heb dit zelf nog niet uitgevonden dus kan je helaas niet helpen, misschien dat er een bootlogo is die dat uitvoert maar dat wordt dan domweg proberen. Ik ga zelf vanavond ook even een paar bootlogo's testen. Als ik wat tegen kom laat ik het weten.

cityking 13-02-11 23:17

is goed dat je dat zegt, want dan hoef ik er ook niet verder naar te zoeken, ik dacht dat hij zo ongeveer het zelfde doet als een computer,
maarja tevergedacht :) toch bedankt!

MyGadgetStoreNL 14-02-11 16:19

@Cityking Heb je ondertussen wat gevonden?

cityking 14-02-11 16:59

Ja zeker, maar ja deed die ipod van me ook maar wat ik hem zeg..
slecteer alles, instaleer alles wat nodig is en vervolgens doet hij het niet. maarja, ik wou graag zoon annanas inplaats van "Apple"

Ik wou als dat kon deze:
http://img126.imageshack.us/img126/842/pwnagelw1.png

Grtz
CityKing

iWiefring 14-02-11 19:25

Ik ga de filmpjes maken nadat m'n iPhone klaar is met synchroniseren, nogmaals herriner ik jullie eraan dat het niet de meest professionele kwaliteit is die ik ga laten zien, maarja niemand is perfect! En het gaat om de voorbeelden, dus :D

jailbreakme 14-02-11 19:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 641981)
Ik ga de filmpjes maken nadat m'n iPhone klaar is met synchroniseren, nogmaals herriner ik jullie eraan dat het niet de meest professionele kwaliteit is die ik ga laten zien, maarja niemand is perfect! En het gaat om de voorbeelden, dus :D

Ga je ook praten of met zo een liedje o de achtergromd? EN HOE LAAT IS De vidio ongeveer beschikbaar?!?

cityking 14-02-11 19:35

geweldig!, Ik denk dat ik met limera1n geen bootlogo kan veranderen?

iWiefring 14-02-11 19:36

Ik ben hem nu van m'n camera aan het overzetten op de computer, een aangezien ik niet zo'n supersnel internet heb zal over een klein uurtje denk ik het filmpje wel online staan. Ik praat er gewoon onder, weet niet of het te verstaan is, soms stotter ik ook een beetje of zal ik een beetje onduidelijk zijn. Maar ik hoop dat jullie het snappen, wanneer hij klaar is zal ik een linkje hieronder plaatsen in een EDIT!

EDIT:
Hier is ie dan! Precies een uur later, veel plezier ermee: http://www.youtube.com/watch?v=CThf9iVIDfw

cityking 14-02-11 21:02

Goed bezig =D

MyGadgetStoreNL 14-02-11 21:06

Haha geniaal, goed bezig jongen! Ik ga er ook maar eens een paar testen.

MyGadgetStoreNL 14-02-11 21:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 641988)
Ik ben hem nu van m'n camera aan het overzetten op de computer, een aangezien ik niet zo'n supersnel internet heb zal over een klein uurtje denk ik het filmpje wel online staan. Ik praat er gewoon onder, weet niet of het te verstaan is, soms stotter ik ook een beetje of zal ik een beetje onduidelijk zijn. Maar ik hoop dat jullie het snappen, wanneer hij klaar is zal ik een linkje hieronder plaatsen in een EDIT!

EDIT:
Hier is ie dan! Precies een uur later, veel plezier ermee: YouTube - Animated Bootlogo's

Hoe heet de thema of dergelijk op 2:20?:D

iWiefring 14-02-11 21:10

Volgende keer zal ik wel ff een scriptje voor mezelf bedenken wat ik kan voorlezen, want zo gaat het niet echt goed als ik het uit m'n hoofd moet doen.

EDIT:

Citaat:

Hoe heet de thema of dergelijk op 2:20?
Dit thema kun je vinden in Cydia en heet Typophone 4 Weather, maar je moet zelf een heleboel aanpassen voordat alles in het NL's is en je Nederlandse plaatsen hebt. Maar mij is het uiteindelijk allemaal gelukt, en daar zat je het resultaat!

MyGadgetStoreNL 14-02-11 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 642052)
Volgende keer zal ik wel ff een scriptje voor mezelf bedenken wat ik kan voorlezen, want zo gaat het niet echt goed als ik het uit m'n hoofd moet doen.

Begin is goed;)

MyGadgetStoreNL 14-02-11 21:13

Welke thema op 2:20 :D, ziet er super mooi uit!

iWiefring 14-02-11 21:21

Post #52 staat mijn antwoord haha!
Trouwens Alfa Romeo is ook wel cool hè :D

MyGadgetStoreNL 14-02-11 21:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 642061)
Post #52 staat mijn antwoord haha!
Trouwens Alfa Romeo is ook wel cool hè :D

Haha had het gezien idd ben nu aan het klooien ermee, ja zag je plaatje en dacht zet ik me alfa er neer :P

iWiefring 14-02-11 21:28

Zoals de meeste zeggen zo vader zo zoon, m'n vader is altijd al merkvast geweest, en zal hij ook altijd blijven haha :D En ik denk dat ik (zijn zoon) dit ook zeker ga opvolgen.

MyGadgetStoreNL 14-02-11 21:29

@iWiefring Echt een super thema, ziet er super uit. Morgen middag maar even alles uitvogelen met de Nederlandse taal en huidige locatie.

MyGadgetStoreNL 14-02-11 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iWiefring (Bericht 642065)
Zoals de meeste zeggen zo vader zo zoon, m'n vader is altijd al merkvast geweest, en zal hij ook altijd blijven haha :D En ik denk dat ik (zijn zoon) dit ook zeker ga opvolgen.

Haha zijn prachtige auto's.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:19.