remote mic recording app discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een App waarmee ik van op afstand (via internet) men iPhone omgevingsgeluid kan laten opnemen of live streamen? Of een App die de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
remote mic recording app
Bestaat er een App waarmee ik van op afstand (via internet) men iPhone omgevingsgeluid kan laten opnemen of live streamen?
Of een App die de iPhone automatisch geluid laat opnemen wanneer er omgevingsgeluid wordt gedetecteerd en dit kan laten uploaden in fragmenten naar FTP ofzo? Belangrijk is dat ik niet op hetzelfde Wi-Fi netwerk als de iPhone zou zitten. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hier ben ik ook naar op zoek! Niet om af te luisteren ofzo, maar mocht ik m'n iPhone vergeten zijn dan vraag ik me af wat er in mijn kamer afspeelt etc.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video Recording | Guest-20191103144301 | Muziek, foto & video | 2 | 13-11-10 11:33 |
call recording | seminifeer | iPhone Apps | 0 | 29-08-10 13:57 |
Probleem oplossen als remote + mic niet meer reageren | jong | iPhone algemeen | 0 | 06-02-10 14:42 |
Iphone mic remote gebruiken voor andere apps | Driesdk | Jailbreak apps en thema's | 1 | 11-10-09 12:35 |
remote app problemen.. | kilianno7 | Archief | 1 | 27-08-08 09:21 |
|
|