Backboard OS7 theme discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Via backboard kan je makkelijk een OS7 (dat moet doorgaan voor een windows phone 7) theme installeren (ja ik weet dat het vloeken in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Backboard OS7 theme
Via backboard kan je makkelijk een OS7 (dat moet doorgaan voor een windows phone 7) theme installeren (ja ik weet dat het vloeken in de kerk is...).
Op zich werkt het okay alleen is het jammer dat er weinig leuke tiles zijn en de tiles ook niet 'dynamisch' zijn en niet aangeven of je een mail of sms hebt. Ander nadeel is dat voor je een programma start elke keer een pop-up verschijnt om te doneren. Ook als je een bedrag gedoneerd hebt wordt de pop-up niet uitgeschakeld. Iemand ook ervaring met deze theme en een manier gevonden om dit uit te schakelen en een site weet met meer tiles? link: http://www.iphoneheat.com/2011/01/os...ne-ipod-touch/ Laatst gewijzigd door Vano; 14-02-11 om 09:17. Reden: link toegevoegd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
backboard, os7, windows phone 7, wp7 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Realpics - Theme | iJack | Jailbreak apps en thema's | 0 | 07-07-08 15:20 |
Bleu Theme (mijn theme) | Tieme | Jailbreak apps en thema's | 1 | 21-05-08 21:24 |
Theme's op 1.1.3 | SuperDutch | Jailbreak apps en thema's | 12 | 21-03-08 21:59 |
theme in the theme...? | purse-o-nality | Jailbreak apps en thema's | 5 | 08-02-08 00:14 |
|
|