Zeggen hoe laat het is discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een manier om de iPhone te laten zeggen hoe laat het is door via activator een actie daaraan te linken. VoiceControl is voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zeggen hoe laat het is
Ik zoek een manier om de iPhone te laten zeggen hoe laat het is door via activator een actie daaraan te linken.
VoiceControl is voor mij geen optie, omdat mijn koptelefoon geen homeknop en microfoon heeft. Dus ik zou graag willen dat de iPhone zegt hoe laat het is als ik bijv. 2x op de sleepknop duw. Iemand tips? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt VoiceControl ook gebruiken als je de homeknop ingeduwt houdt van de telefoon zelf!
|
|||
|
|||
Ja maar m'n headset heeft geen microfoon, dus m'n iPhone hoort me niet
|
|
||||
|
||||
Oh zo, nee maar zowieso weet ik zo uit m'n hoofd geen (cydia) applicatie die dit kan regelen voor je, misschien moet je de vraag stellen in het "Hoe heet die app ook alweer" topic.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Om hoe laat ga jij Vrijdag (Poll) | Martijn Broeckie | Archief | 183 | 25-07-10 13:46 |
Hoe laat en waar ga je vrijdag de 3G halen? | remco1111 | Archief | 1 | 10-07-08 10:51 |
|
|