opzoek naar een paar apps discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik apps die het volgende kunnen: 1. iets waarmee ik de dock transparent kan maken(dit zit ook in winterboard, maar zodra die in gebruik gaat, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
opzoek naar een paar apps
Ik apps die het volgende kunnen:
1. iets waarmee ik de dock transparent kan maken(dit zit ook in winterboard, maar zodra die in gebruik gaat, is meteen alles naar boven geschoven.) 2. iets waarmee ik de status baar kan veranderen wat erop moet en wat niet, eventueel ook transparant maken zou zeker niet verkeerd zijn. EDIT: ook ben ik opzoek naar -> 1.Hoe ik custom icons maak en waar ik die dan moet plaatsen voor werking. 2. hoe ik de lock screen kan customizen, misschien ook transparant of wat modificaties mee kan aanbrengen. 3.Informatie waar ik alles in de UI van de gehele telefoon kan veranderen, kleuren etc etc, zoals bv de media player of menutjes enz. 4. hoe ik mappen van kleur of icoon kan veranderen. Alle informatie is erg welkom mocht ik alles hebben wat ik wilde, dan zal ik ook zeker niet vergeten het resultaat te posten! Laatst gewijzigd door InstaQ; 22-02-11 om 18:54. Reden: zie edit: |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
1: Clear and transparant dock maakt je dock transparant, oftewel, geen achtergrond achter je icons.
2: CleanStatus kan dit volgens mij, en clear status bar maakt hem transparant.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Opzoek naar een afvink applicatie! | DLOD | iPad algemeen | 2 | 06-08-10 11:32 |
een paar (domme) vragen over het upgraden naar 4.0 | steffexx | Jailbreak | 2 | 05-07-10 09:59 |
Opzoek naar een app | spongebart | Jailbreak apps en thema's | 1 | 17-05-10 18:07 |
opzoek naar fabrix black classic | jordy399 | Archief | 5 | 27-04-08 21:36 |
|
|