WinSCP via USB lukt niet.... discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) geachte iPhone experts... Ik zit nu al twee dagen te klooien met het tot stand brengen van een SSH met een USB verbinding. Even wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
WinSCP via USB lukt niet....
geachte iPhone experts...
Ik zit nu al twee dagen te klooien met het tot stand brengen van een SSH met een USB verbinding. Even wat dingen op een rijtje: - iPhone 3gs jailbreak, SSH staat aan -WinSCP geinstalleerd, via Wi-Fi wel een werkzame verbinding -iTunnel geinstalleerd -iTunes 10 geinstalleerd -iPhone tunnel suite 3.0 geinstalleerd - Windows 7 x86 Bij WinSCP instelling: host:127.0.0.1 gebrnaam: alpine ww: alpine/ eigen wachtwoord bestandsprotocol:SFTP en SCP beide geprobeerd Hier beginnnen de problemen mee: bij iTunnel start het programma niet verder op dan een dos (zwart schermpje) venster met: itunnel 22 22 Daarna doet hij verder niets meer. Als ik het met iPhone tunnel suite doe krijg ik een venster, met twee mogelijkheden: de browser openen, en nog iets anders. Als ik de browser probeer dan krijg ik een WinSCP venster en probeert deze verbinding te maken, maar geeft dan snel foutmeldingen als: "Software caused connection abort" en "connection refused". Nu las ik dat ik dll bestanden moest gaan wijzigen in de iTunnel map: het wordt dan: iTunesMobileDevice.dll_original, en dan vanuit de Apple map het iTunesMobileDevice.dll bestand kopieren en dat bij de iTunnel map zetten. Het probleem als volgt is dan dat iPhoneTunnel suite niet meer werkt en om verschillende DLL-bestanden gaat vragen die in die Apple map zitten, zoals ASL.dll enz.enz. Ik snap er de ballen meer van en kom er niet uit. Kan het zijn dat iPhonetunnel suite en iTunnel niet werken op een x86 windows systeem? of werkt dit uberhaubt niet op een iPhone 3gs met firmware 4.1? pfffff Alle hulp is welkom! greetz Berry |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Mssn heb ik er overheen gelezen. Maar waarom gebruik je niet ifunbox?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Bij WinSCP instelling: host: IP adres van de iPhone (Je zal even moeten kijken welk IP die heeft toegewezen gekregen) gebrnaam: Root ww: alpine Wachtwoord is niet veranderd tenzij je dit hebt zelf hebt gedaan. |
|
|||
|
|||
iFunbox ken ik niet. Is het een beetje gebruiksvriendelijk? en werkt het lekker?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Via usb kan je ifunbox het makkelijkst in je telefoon komen imo en het is nog gratis ook.
|
|
|||
|
|||
thnx a lot.. ik ga het proberen...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alsnog bedankt voor je reactie |
|
|||
|
|||
en ik maar moeilijk doen... iFunbox werkt perfect!
iedereen bedankt voor de reacties... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: winscp inloggen lukt niet | joey35 | Jailbreak | 19 | 18-05-10 21:43 |
WinSCP Root lukt niet | longtjai88 | Desktop-applicaties | 8 | 29-06-09 20:42 |
Windows: Inloggen winscp lukt niet | marcoryn | Desktop-applicaties | 3 | 06-08-08 13:36 |
Winscp verbinding lukt niet | Tony | iPhone algemeen | 10 | 29-05-08 11:40 |
Inloggen op Iphone dmv Winscp lukt niet | u2crow | Unlock [archief] | 3 | 31-12-07 17:22 |
|
|