hellup! discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb onlangs mn ipod touch 4g firmware 4.2.1 gejailbreakt met greenpoison. alles ging goed totdat ik gister een game wou spelen en toen liep ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hellup!
ik heb onlangs mn ipod touch 4g firmware 4.2.1 gejailbreakt met greenpoison. alles ging goed totdat ik gister een game wou spelen en toen liep ie vast en toen startte ik em opnieuw op en toen bleef ie staan op t greenpoison logo kan iemand me helpen
Laatst gewijzigd door iAboy; 04-03-11 om 22:11. Reden: het is al opgelost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je een tethered jailbreak? Hierdoor heeft je iPhone hulp van een computer nodig om opnieuw op te starten. Opstarten middels jailbreak.. als je zoekt op tethered jailbreak kun je genoeg info vinden.
|
|||
|
|||
ik heb em gejailbreakt met greenpoison rc6 via mn laptop en ik heb em al geconnect aan mn laptop
|
|
|||
|
|||
Sluit hem aan, gebruik itunes voor herstel en probeer hem dan met RC5 te jailbreaken ipv 6.
Dit had een vriend vsn mij ook. |
|
|||
|
|||
ik heb nu hetzelfde probleem...
is het gelukt met RC5 ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: hellup 2e hands 3gs opnieuw jb??? | marcelh | Jailbreak | 3 | 03-09-10 23:46 |
Iphone in loop en niet te herstellen na "alle data verwijderen" tbv verkoop (HELLUP) | MCNO | iPhone algemeen | 0 | 11-01-09 10:45 |
iPhone VAST!! HELLUP! | Rude | iPhone algemeen | 9 | 03-05-08 17:36 |
PC leek.. hellup | mar | Archief | 6 | 13-03-08 17:07 |
|
|