iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Cydia, het nieuwe alternatief voor Installer.app (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/8635-cydia-nieuwe-alternatief-voor-installer-app.html)

ANGER& 29-03-08 18:20

Loopt alles nog steeds perfect bij jullie, of zijn jullie al wat dingetjes tegengekomen waar jullie niet blij mee zijn?

En de 600Mhz opvoering is dat nog gelukt Croiman, en hoe werkt dat? En hoe bevalt de nieuwe batt.

Nou veel vragen, maar komt van en goed hart

croiman 29-03-08 18:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ANGER& (Bericht 89431)
Loopt alles nog steeds perfect bij jullie, of zijn jullie al wat dingetjes tegengekomen waar jullie niet blij mee zijn?

En de 600Mhz opvoering is dat nog gelukt Croiman, en hoe werkt dat? En hoe bevalt de nieuwe batt.

Nou veel vragen, maar komt van en goed hart

Met Cydia heb k ook al updates gedaan, ik gebruik allebei de installers zonder enig probleem.


offtopic: De iphone ingesteld op 125Mhz bus (cpu 500Mhz) iphone is opmerkelijk sneller geworden, batterij ga iets minder lang mee, maar ik zie NERGENS hoe snel hij nu is, als t al daaraan ligt, de snelheid in SYSINFO staat nog altijd op 103bus en 412cpu dus.... Denk nie echt da t gelukt is, maar k ben er nog wa mee aant prullen.
De nieuwe batterij heb ik nog nie gestoken, ben deze aant gebruiken voor de smd-leds te testen. Zal volgende week fotos ervan bij de case-modding zetten. Nu zit er al een hypercard in, da werkt goed met 2nummers.

meidan 29-03-08 19:59

ik ben benieuwd

croiman 29-03-08 20:01

Maar dat is een andere topic he

thoote 07-04-08 19:07

net mn iphone 16 GB met Liberty+ geunlocked & stuff. Die cydia zat daar standaard bij en die gewone installer niet. Ik zit nu wel vast met waar ik die sources kan invoegen...?

grzz

croiman 07-04-08 21:19

je had installer moeten aanklikken bij liberty, da zul je vergeten zijn. Zet je iphone in restoremode, en selecteer alleen installer installeren. Dan heb je die erbij staan. Cydia gebruik ik ook, maar daar worden maar 3 of 4 source gebruikt.

toantoan 12-04-08 01:53

ik heb hetzelfde probleem. maar als ik liberty open dan zie ik helemaal geen installer staan. alleen cydia moet ik mischien een oudere versie downloaden?

Stiruam 12-04-08 09:03

Naah alsof het uitmaakt gewoon instaleren en installer.app er via ssh op zetten! :D

Greetz, Stiruam

croiman 12-04-08 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toantoan (Bericht 96994)
ik heb hetzelfde probleem. maar als ik liberty open dan zie ik helemaal geen installer staan. alleen cydia moet ik mischien een oudere versie downloaden?

installer staat er ook bij, bij advanced van liberty

toantoan 12-04-08 12:35

heb het al gevonden. thnx!

croiman 12-04-08 14:05

daar staat nog veel meer tussen, kunt die manueel downloaden, en automatisch.
graag gedaan

Belgboy 14-04-08 18:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door croiman (Bericht 97054)
installer staat er ook bij, bij advanced van liberty

Bij mij is hij daar dus niet te vinden :(

toantoan 14-04-08 18:26

je moet advance dan availbe on repo en dan refresh drukken dna staat het als het goed is erbij

croiman 14-04-08 18:30

inderdaad.

dries5421 14-04-08 19:02

Ik was bezig met Cydia, was niks aant installeren of veranderingen aant doen, plots hangt ie vast, niks meer te doen. Dan maar aan/af knop 10sec ingedrukt houden, hij starte opnieuw op, apple logo kwam er voor een tijdje op, nu wil ik terug naar cydia gaan maar hij opent dit wel, maar keert na 3 sec terug naar het start scherm, waar de logo's van de applicaties op staan. Heb nog niets geïnstalleerd van programma of wat dan ook. Iemand enig idee om Cydia terug aan de praat te krijgen?? Thx

Michael 14-04-08 19:05

re-install doen vanuit de installer

croiman 14-04-08 19:05

verwijderen en opnieuw installeren??????

of de reinstall inderdaad.

Belgboy 15-04-08 08:16

Heel erg bedankt.

Terug de installer kunnen installeren (zeer gemakkelijk)

Quarre 30-04-08 12:11

na veel proberen, ga ik het toch hier eens vragen..

Ik heb cydia geinstalleerd via Iliberty+, daarna ook nog installer geïnstalleerd

met als gevolg, hij ziet cydia niet bij installer..

Hoe krijg ik cydia er nu af? Heb al via iphonebrowser de cydia.app map verwijderd..
Hoe krijg ik die andere mappen er af? (heb ook al geprobeerd om via iliberty+ zelf de payload te verwijderen, maar had geen effect)

ps zit met 1.1.4 mocht dat iets uitmaken..
pps (of is het nuttiger om cydia bij te houden?

croiman 30-04-08 17:10

maakt niet uit als je ze allebij erop hebt staan. ik gebruik ze ook allebei


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:09.