Adroid Lockscreen discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee, Ik weet dat er veel topics over zijn maar zover gezocht nog niet hierover. Ik heb het thema Android Lockscreen gedownload en de clock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Adroid Lockscreen
Hee,
Ik weet dat er veel topics over zijn maar zover gezocht nog niet hierover. Ik heb het thema Android Lockscreen gedownload en de clock alles past die aan in me lockscreen behalve de slider die blijft gewoon op de apple manier op de afbeelding kan je zien hoe het eigenlijk meot zijnn Dus ik hoop dat iemand me kan helpen, heb me ipod gister pas gejailbreakt dus graag een uitleg die ook voor beginners bruikbaar is:$ alvast bedankt Greetz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Weetje zeker dat je niet Android Lockscreen Clock hebt gedownload?
|
|
|||
|
|||
Nee ik heb zeker weten android lockscreen
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem namelijk ook ff gedownload, in Cydia staat inderdaad Android Lockscreen, maar in Winterboard staat Android Lockscreen Clock bij mij. En ook bij mij veranderd alleen de klok.
|
|
|||
|
|||
Ok dan ligt het dus daar aan is er ook wel een tweak waarmee het wel kan ?
|
|
|||
|
|||
AndroidLock maar dat vervangt alleen de toegangscode door een patroon dat je moet tekenen, net zoals bij Android.
|
|
|||
|
|||
Ok is goed dankjewel
|
|
|||
|
|||
android
wat je kan doen is via cydia Androidlock XT
Laatst gewijzigd door murataltun; 22-03-11 om 15:47. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lockscreen | kokkie44 | Jailbreak apps en thema's | 5 | 07-08-10 13:56 |
Lockscreen | Dutchskill | Jailbreak apps en thema's | 7 | 25-04-09 19:02 |
Lockscreen | Guest-20220115002645 | Jailbreak apps en thema's | 2 | 11-01-09 01:14 |
|
|