Cydia app: modem discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft hier ervaring mee? Maakt van je iphone een modem, zodat je met een laptop of pc via je iphone kan internetten. Op je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia app: modem
Wie heeft hier ervaring mee? Maakt van je iphone een modem, zodat je met een laptop of pc via je iphone kan internetten. Op je laptop/pc moet je ook een programma downloaden via: iPhoneModem - fast and easy sharing of iPhone's Internet connection
Is dit een goede programma? Of weet iemand een betere? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
update naar 4.3 en je kan met je iphone een persoonlijke hotspot maken.
Doet hetzelfde (wat jij wilt doen) en is standaard ingebouwd |
|
|||
|
|||
Maar dan ben ik wel mijn jailbreak kwijt.
|
|
||||
|
||||
Tja, volgens je profiel heb je geen jailbreak, dus ging ik ervan uit dat je die ook niet zou missen ...
|
|
|||
|
|||
Ja sorry je hebt gelijk. Moet t nog aanpassen. Maar ben via mijn iphone online, dus kan ik niet vinden hoe ik t moet.
|
|
||||
|
||||
Met MyWi, TetherMe of PdaNet kan dat.
|
|
|||
|
|||
Maakt het uit welke? Of kan ik gewoon eerst pdanet, dan tetherme en als dat ook niet werk dan mywi proberen?
|
|
||||
|
||||
Het maakt niet uit.
Lees de beschrijvingen en kijk welke jij goed vindt. |
|
||||
|
||||
Vind persoonlijk MyWi 4 een aanrader. Die biedt tethering via Wi-Fi, Bluetooth en USB.
|
||||
|
||||
ja, ik zou ook voor mywi gaan
|
|
|||
|
|||
Vind ik alleen wat duur... Kan ik die andere eerst proberen of moet ik dan een restore ofzo doen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Modem | Aartmans | iPhone algemeen | 0 | 17-04-11 14:50 |
App om je iPhone als modem te gebruiken. | CrimpyRex | iPhone Apps | 0 | 08-01-11 02:22 |
Cydia App gezocht! | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 3 | 21-10-10 11:21 |
Firmware 4.0.2 App in Cydia | LEiPo | Jailbreak apps en thema's | 1 | 14-08-10 10:30 |
|
|