Twitter name (via ....) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) hee, Ik heb een vraagje, als ik twitter via de universele app staat er nu ''twitter for iphone'' maar ik zou graag willen hebben bv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Twitter name (via ....)
hee,
Ik heb een vraagje, als ik twitter via de universele app staat er nu ''twitter for iphone'' maar ik zou graag willen hebben bv me eigen naam Twitter for Hollywood ofzoiets kan dat met een cydia app gedaan worden of een andere mogelijkheid? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Icon Renamer!
EDIT: Verkeerd gelezen, dit kan je niet aanpassen. Met geen enkele tweak kan dat.
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein Laatst gewijzigd door iWiefring; 25-03-11 om 18:44. Reden: overheen gelezen! |
|
|||
|
|||
ah oke jammer
en via iFile misschien? dat je dan de naam daar veranderd? |
|
||||
|
||||
Is volgens mij écht niet mogelijk..
|
|
|||
|
|||
oke bedankt
|
|
||||
|
||||
Die tekst is meen ik gekoppeld aan de API key van je twitter client, dus als je dit wil aanpassen moet je een eigen client maken...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Is dit mogelijk? |
|
||||
|
||||
http://dev.twitter.com/
Het is maar de vraag hoe lang dit nog kan; het bedrijf achter twitter heeft recent ontwikkelaars aangegeven dat ze geen concurrerende clients moeten maken... |
|
|||
|
|||
weet echt niet hoe dat allemaal werkt ik had er een gemaakt maar kon geen tweets posten
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
maloutje191 | Archief | 1 | 09-04-10 15:40 | |
daveve | iPhone Apps | 1 | 10-10-09 14:23 | |
bertsteemers | iPhone Apps | 3 | 25-09-09 13:40 |
|
|