Updates in installer blijven staan discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) In installer heb ik 2 updates staan, iWood Realize V2.2 en Navizon GPS V2.0.1. Ik geef dan de opdracht update all maar vervolgens blijven deze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Updates in installer blijven staan
In installer heb ik 2 updates staan, iWood Realize V2.2 en Navizon GPS V2.0.1.
Ik geef dan de opdracht update all maar vervolgens blijven deze updates erin staan, is er een manier om deze handmatig eruit te halen? Desnoods via SFTP.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
met iWood Realize V2.2 had ik hetzelfde gisteren maar is na een tijd zelf uit de update verdwenen
|
|
||||
|
||||
Die van Navizon staat er nu al een week in ofzo, duurt me iets te lang
Laatst gewijzigd door Buzz; 05-03-08 om 10:15. |
|
||||
|
||||
gebruik je navizon?
uninstall deze app.,als dat niet helpt zou ik de source er afhalen en later er opnieuw opzetten |
|
||||
|
||||
Ik gebruik navizon, het verwijderen helpt inderdaad maar na het opnieuw erop zetten komt de update er weer in.
|
|
|||
|
|||
Dit komt omdat Navizon in meerdere sources staat. Je moet gewoon de laatste versie instaleren en alleen updaten als er een nieuwe versie wordt aangeboden. Als de andere sources ook de juiste versie gaan aanbieden zal de "foutieve" update verdwijnen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook gemerkt dat ie niet echt een update aanbied , maar bvb een versie lager en dan kan je bezig blijven.
|
|
||||
|
||||
Ik heb de source verwijderd, nu is ie inderdaad weg, alleen weet je nu niet wanneer er een update is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Games blijven op scherm staan | gitaarman | iPhone Games | 0 | 25-03-11 21:35 |
bij synchroniseren IPad blijven bladwijzers staan. | amsterdam2226 | iPad algemeen | 0 | 11-12-10 01:27 |
Jailbreak bestanden blijven staan? | GTFO | Jailbreak | 8 | 06-05-10 22:31 |
Verwijderde mails blijven staan | nonkelmike | Archief | 1 | 07-07-09 19:15 |
Meldingen blijven staan | Don_Fer | Jailbreak apps en thema's | 0 | 26-06-09 18:21 |
|
|