iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   naamweergave bij beller (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/8792-naamweergave-beller.html)

cyberchase 19-03-08 07:49

?????:confused::confused::confused:

sibrenposthuma 19-03-08 10:09

Kun je ook even een iets duidelijkere uitleg geven, want bij "Australia Iphone" krijg je talloze zoekresultaten.

Maeslant 19-03-08 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sibrenposthuma (Bericht 84271)
Kun je ook even een iets duidelijkere uitleg geven, want bij "Australia Iphone" krijg je talloze zoekresultaten.

Even wpool.com/iphone adden bij installer -> Localisation -> Daar staat de nummerdinges

(Maar ik zit in AU, dus dat kan uitmaken ik weet het niet)

bartos 19-03-08 11:16

ik snap er niks van eigenlijk... maar het word mss wel duidelijk met de tijd wie weet ;)

sibrenposthuma 19-03-08 18:12

dat van australie werkt dus niet..

Sipkez 19-03-08 20:23

Ik heb precies hetzelfde probleem.
Had ik dus bij de vorige software 113niet...

Sipkez 19-03-08 21:47

na een hele ruige vastloper en alles opnieuw geinstalleerd alsnog 114 software erop. Doet alles nu weer perfect. fotos en alles zijn ook behouden.

dylotic 19-03-08 22:41

Waarempel, heb het probleem ook. Zojuist getest.

aantal keer uninstalled/installed maar geen resultaat.

bij een beller komt er geblockeerd te staan! En nummerherkenning
staat op bijde telefoons ingeschakeld. Een is Hi Prepay en de Iphone
is Hi abbonement.

ifoneguide/114 en Iphone 1.1.4 en KPN

cyberchase 21-03-08 17:53

Vanmorgen de update van nummerherkenning erop gezet, het is nu versie 1.6. Helaas doet tie het nog steeds niet, jammer.........:confused::confused::confused:

dylotic 22-03-08 00:12

Bij mij werkt hij nu gedeeltelijk. Dus vanaf vaste toestellen gaat het prima.
Van HI prepay niet. Moet andere gsm abbos nog testen.

oneofsomany 25-03-08 11:16

Bij mij heeft de nummerherkenning op de repo wel prima gewerkt. in één keer alle toen nog niet herkent nummers in mijn history zijn nu wél herkent. Ook als mensen bellen zie ik nu wie belt. Dank voor jullie hulp.

sibrenposthuma 25-03-08 11:54

bij mij is het met de nieuwe 0.6 versie ook klaar!

cyrano 26-03-08 19:40

vodafone, geeft alles goed weer (y)

DANNYO007 08-07-08 16:43

CONTACTEN
 
Hallo
Ik Heb Het Volgende Probleem Als Iemand Mij Opbelt Die In Mijn Contacten Of Favorieten Staat Komt Enkel Het Telefoonnummer Op Het Scherm Hoe Kan Ik Dit Oplossen
Groetjes

Bomans 08-07-08 16:50

// heb deze even samengevoegd //

Ook de zoekfunctie kan je al wat verder helpen.

tonhaarmans 08-07-08 18:36

Ik heb gewoon de taal Engels op mijn iPhone 1.1.4 staan. Als iemand belt die in mijn contactenlijst staat zie ik de naam en eventueel zijn/haar foto (als die foto bij het contact is opgeslagen). Staat iemand niet in de lijst, dan zie ik het telefoonnummer waarmee gebeld wordt. En als iemand zijn identificatie niet mee zendt, "privénummer", dan zie ik staan: Blocked . Aaanvankelijk dacht ik dat ik bepaalde nummers als geblokkeerd had staan, maar dat is dus niet zo.

whr 03-08-08 18:47

naamherkenning
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sjoran (Bericht 77217)
Wat je nog kan doen is dat als je gebeld word door een nummer die je al in je telefoon hebt staan alleen anders, deze toevoegen aan de desbetreffende contactpersoon......... is wel even werk maja als je het een weekje volhoud word wel het gros van je nummers herkent......:o

Zo heb ik het gedaan op 1.1.1, ma nadat ik geupdate heb en nummerherkenning geinstallerd heb, heb ik nergens last van.

Heb je trouwens wel bij landinstellingen alles op nederlands staan..???

Werkt prima wel wat omslachtig[114] bedankt voor de tip.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:33.