MXtube discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) MX tube is een zeer handig programma op rechtreeks films vanaf YiouTube te downloaden met de iphone. het menu zit er zeer netjes uit en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
MXtube
MX tube is een zeer handig programma
op rechtreeks films vanaf YiouTube te downloaden met de iphone. het menu zit er zeer netjes uit en lijkt wel wat op de ipodfunctie van de ihone, bij het aanklikken van de film in YT, kan men 2 manieren kiezen, hoge kwaliteit ( Wi-Fi ) lage kwaliteit ( edge ) al meer mensen ervaring met MXtube |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Een link zou wel handig zijn...
|
|
||||
|
||||
Ik keek net bij installer en hij stond ertussen, meteen geinstaleerd, en hij werkt perfect!
bedankt voor de tip, ik probeerde eerst met converter pro marr die oueehoert steeds en deze heeft ingebouwde videospeler |
|
|||
|
|||
net installed op een 1.1.4 iPhone ne het werkt nog steeds prima. Echt een app om te waarderen en om movies op je phone te krijgen musicvideo's ftw
|
|
||||
|
||||
ik heb hem vannochtend geïnstalleerd alleen als ik zoek op iets dan zoekt en sluit hij zich zelf af kheb ipod touch versie 1.1.1 heeft iemand een oplossing hiervoor?
|
|
||||
|
||||
Werkt geweldig... en altijd handig!
|
|||
|
|||
heb deze ook net geïnstalleerd maar de kwaliteit stelt me erg teleur ... wel handig!
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je kunt idd kiezen voor High, Low of beide versies!
|
|
|||
|
|||
Werkt perfect bij mij! Waar worden de gedownloade filmpjes opgeslagen?
|
|
||||
|
||||
Die staan bij Media en dan MxTube via WinScp of MobileFinder.app
En bij mij sluit hij zich ook soms, het heeft dus een bug, maar dit gebeurt niet zo vaak gelukkig... |
|
|||
|
|||
Heb m gisteravond ook geinstalleerd.
Werkt prima, en via Wi-Fi is het filmpje zo binnen met perfecte kwaliteit! De eerste 2 keer toen ik search gebruikte keerde ik ook terug naar het springboard, Daarna echter niet meer. Wellicht een aandachtspuntje bij een update! |
|
||||
|
||||
Heb hem gisteren ook gevonden heerlijk programmatje zker een van de beste!!
|
|||
|
|||
dit is echt een dope app
|
|
|||
|
|||
Vind ik zelf ook. Maar waarom Iphoneclub er zelf nog geen item over geplaatst heeft, is mij een raadsel. (Of heb ik het ergens gemist?) Het werkt perfect en is mooi gemaakt! Beetje gebaseerd op iTunes(store) op de iPhone. Je kunt er tenminste de video's mee opslaan op je iphone/iPodTouch. Handig dus.
|
|
|||
|
|||
als je zoekopdracht teveel resultaten heeft, crasht het
dit staat ook bij 'known issues' (er staat bij meer als 75 reslutaten) maar ik heb op m'n pc iets gezocht op youtube dat maar reslutaten had, en met mxtube crashte hij toch met dezelfde zoekopdracht een filmpje met een specifieke, niet veel voorkomende, titel opzoeken lukte wel |
|
||||
|
||||
ikheb alleen edge.... Kwaliteit zuigt big time dussss haha verder perfecte app
|
|
|||
|
|||
Ik heb het nieuwsitem en deze thread reeds paar maal doorgelezen en nog steeds heb ik geen source gevonden. Kan iemand mij daarbij misschien helpen?
Alvast bedankt! |
|
||||
|
||||
Kijk hier even
MxTube 1.0 | Apple iPhone School |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MXtube Atube op IOS 4.0 | Adilliosz | Jailbreak apps en thema's | 8 | 05-08-10 12:13 |
Mxtube app alternatief | Scooter | iPhone Apps | 4 | 26-09-09 18:36 |
mxtube crash | nutty75 | Jailbreak apps en thema's | 17 | 21-10-08 16:32 |
MxTube | gemmelos | Jailbreak apps en thema's | 6 | 09-08-08 01:05 |
MxTube crasht regelmatig | StoffelXYZ | Jailbreak apps en thema's | 2 | 13-06-08 11:15 |
|
|