//

Zoektocht: agendataken op je toegangsscherm

Zoektocht: agendataken op je toegangsscherm discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Lange geleden (ik denk misschien wel een klein jaar geleden) heb ik hier op het forum een app zien passeren die het mogelijk maakt ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 03-04-11, 17:45
Ouïstiti Ouïstiti is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 28
Standaard Zoektocht: agendataken op je toegangsscherm

Hallo,

Lange geleden (ik denk misschien wel een klein jaar geleden) heb ik hier op het forum een app zien passeren die het mogelijk maakt om je agendataken van de dag die je in je agenda-app hebt geplaatst te laten verschijnen op het toegangsscherm. Dit kan op redelijk wat smartphones, maar ook sommige eenvoudige mobieltjes hebben deze functie. Elke keer je je iphone ontwaakt uit de slaapfunctie zie je dus al je to-do's of afspraken voor vandaag die je nog moet doen.

Heeft iemand enig idee hoe deze app heet, waar ik deze vind, enzovoort. Wat ik wel zeker weet is dat er (allicht) een jailbreak nodig is voor deze applicatie.

Hopelijk kan iemand mij helpen...

Bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 03-04-11, 18:10
Harley4's schermafbeelding
Harley4 Harley4 is offline
• iOS 9.3
• 9.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grunn
Berichten: 674
Standaard

Lockinfo...
  #3  
Oud 04-04-11, 16:53
smakkie smakkie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 92
Standaard Simpele agenda lockscreen

Hallo,

Ik ben op zoek naar een hele simpele agenda.
Gewoon één die standaard iets voor een hele dag rekent. Dus bijvoorbeeld ik heb voor vrijdag huiswerk, dat ik dat snel in kan voeren, op vrijdag kan drukken en dat het dan op mn lockscreen komt te staan.
Dus geen uitgebreide kalender dat je eerst tijden in moet voeren, belangrijkheid en noem het allemaal maar op. Maar gewoon met 2 drukken op de knop iets toe kan voegen aan een agenda.

Heeft iemand enig idee of dit bestaat? Of kom ik dan automatisch weer uit op een uitgebreide agenda?
  #4  
Oud 05-04-11, 11:53
Dejive Dejive is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 263
Standaard

Meest simpele die ik zelf gebruik is Lock Calendar.
Misschien dat het wat voor jou is?
  #5  
Oud 05-04-11, 12:13
smakkie smakkie is offline
 
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 92
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dejive Bekijk bericht
Meest simpele die ik zelf gebruik is Lock Calendar.
Misschien dat het wat voor jou is?
Bedankt voor je reactie, maar dit is niet echt wat ik zoek. Ik denk dat ik meer naar een todo-list neig.

Ik heb inmiddels LockInfo met Appigo Todo plugin en dat werkt opzich wel. Het kan nog simpeler als je het mij vraagt dus als iemand nog suggesties heeft, graag.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Zoektocht naar een iPhone 4 achterkant bramvdm iPhone accessoires en onderdelen 23 14-05-11 12:05
Toegangsscherm problemen Cavery iPhone algemeen 2 04-05-11 16:40
Zoektocht: Mediaplayer met custom buffering neowam iPhone algemeen 1 23-12-09 11:53
Zoektocht naar iTunes 8.2.1 claessra Archief 2 15-09-09 19:06
Zoektocht naar de ideale carkit? bellen + ipod-functie via radio sjempie iPhone accessoires en onderdelen 35 24-08-08 08:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.