Zoektocht: agendataken op je toegangsscherm discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Lange geleden (ik denk misschien wel een klein jaar geleden) heb ik hier op het forum een app zien passeren die het mogelijk maakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoektocht: agendataken op je toegangsscherm
Hallo,
Lange geleden (ik denk misschien wel een klein jaar geleden) heb ik hier op het forum een app zien passeren die het mogelijk maakt om je agendataken van de dag die je in je agenda-app hebt geplaatst te laten verschijnen op het toegangsscherm. Dit kan op redelijk wat smartphones, maar ook sommige eenvoudige mobieltjes hebben deze functie. Elke keer je je iphone ontwaakt uit de slaapfunctie zie je dus al je to-do's of afspraken voor vandaag die je nog moet doen. Heeft iemand enig idee hoe deze app heet, waar ik deze vind, enzovoort. Wat ik wel zeker weet is dat er (allicht) een jailbreak nodig is voor deze applicatie. Hopelijk kan iemand mij helpen... Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Lockinfo...
|
|
|||
|
|||
Simpele agenda lockscreen
Hallo,
Ik ben op zoek naar een hele simpele agenda. Gewoon één die standaard iets voor een hele dag rekent. Dus bijvoorbeeld ik heb voor vrijdag huiswerk, dat ik dat snel in kan voeren, op vrijdag kan drukken en dat het dan op mn lockscreen komt te staan. Dus geen uitgebreide kalender dat je eerst tijden in moet voeren, belangrijkheid en noem het allemaal maar op. Maar gewoon met 2 drukken op de knop iets toe kan voegen aan een agenda. Heeft iemand enig idee of dit bestaat? Of kom ik dan automatisch weer uit op een uitgebreide agenda? |
|
|||
|
|||
Meest simpele die ik zelf gebruik is Lock Calendar.
Misschien dat het wat voor jou is? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb inmiddels LockInfo met Appigo Todo plugin en dat werkt opzich wel. Het kan nog simpeler als je het mij vraagt dus als iemand nog suggesties heeft, graag. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoektocht naar een iPhone 4 achterkant | bramvdm | iPhone accessoires en onderdelen | 23 | 14-05-11 13:05 |
Toegangsscherm problemen | Cavery | iPhone algemeen | 2 | 04-05-11 17:40 |
Zoektocht: Mediaplayer met custom buffering | neowam | iPhone algemeen | 1 | 23-12-09 12:53 |
Zoektocht naar iTunes 8.2.1 | claessra | Archief | 2 | 15-09-09 20:06 |
Zoektocht naar de ideale carkit? bellen + ipod-functie via radio | sjempie | iPhone accessoires en onderdelen | 35 | 24-08-08 09:40 |
|
|