TetherMe Hotspot functie discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Kan iemand al bevestigen of de jailbreak tweak TetherMe de originele hotspot functie op de iPhone 4 activeert, zoals de omschijving dat belooft? Uiteraard wanneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
TetherMe Hotspot functie
Kan iemand al bevestigen of de jailbreak tweak TetherMe de originele hotspot functie op de iPhone 4 activeert, zoals de omschijving dat belooft?
Uiteraard wanneer je zonder tetherme niet gebruik kon maken van de hotspot functie. Mijn telco ondersteund het nl. niet (Vodafone; hoewel enkelen het out of the box werkend hebben) en wil dit graag even weten voordat ik update naar 4.3 en mijn huidige tethering functionaliteit kwijt ben.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Van 1 iemand hier op het forum al gelezen dat het werkt
|
||||
|
||||
Voeg nummer 2 er maar aan toe hotspot functie werkt (heb TetherMe en vodafone)
*verstuurd al tetherend met laptop via iPhone |
|
||||
|
||||
*is zijn iPhone aan het updaten naar 4.3.1*
|
|
||||
|
||||
Misschien rare vraag, maar waar kan ik TetherMe in Cydia vinden? Kom hem niet tegen in de lijst van de Cydia Store en ook niet in de default repo's. Begrijp via google search dat hij in de lijst van de Cydia store hoort te staan.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT: bij het verversen (b)lijkt BigBoss down...
|
|||
|
|||
Tetherme staat inderdaad in the Bigboss repo. Maar die repo (en nog een paar andere) zijn bij mij vandaag niet beschikbaar.
|
|
||||
|
||||
Duidelijk, moet gewoon geduld hebben dus
|
|
||||
|
||||
Ik laad hem zojuist neer, hier. Ik heb gezocht op 'tether' want via 'tetherMe' vindt ie em niet...
Edit: de aanschaf is gelukt, maar het installeren lukt idd niet, momenteel.... ik krijg een error. Laatst gewijzigd door ballegooier; 04-04-11 om 18:01. |
|
|||
|
|||
http 404 error ?
|
|
||||
|
||||
Krijg TetherMe ook (nog) niet geïnstalleerd, net zoals Screendimmer niet. Waarschijnlijk iets te druk op deze dag
|
|
|||
|
|||
Werkt allemaal prima bij mij. Niks aan t handje waarvan akte.
Dit is pas leuk #personalhotspot on Twitpic |
|
|||
|
|||
De bigboss repo is terug online. TetherMe opnieuw geïnstalleerd en Personal Hotspot werkt.
|
|
||||
|
||||
Hier ook. Geïnstalleerd. Optisch (wat ik zie in het menu: knopje en menu zijn actief / toegevoegd) lijkt het te werken. Morgen ook even daadwerkelijk testen op computer.... Niet gek, voor een paar schamele dollars...!
Edit: werkt! Beter nog dan met bluetooth, want ondanks geslaagde koppeling ging er toch wel eens iets vaags mis, computer herstarten loste probleem dan op. Via Wi-Fi verbinding maken lijkt veel minder storingsgevoelig! Laatst gewijzigd door ballegooier; 06-04-11 om 19:22. |
|
|||
|
|||
En.... op mijn iPad 3G werkt het ook met TetherMe
|
|
|||
|
|||
Ik heb TetherMe ook, en kan personal hotspot aanzetten.
En dan ? Ik zou dan toch een Wi-Fi netwerk moeten zien op mijn macbook ? Maar alleen Bluetooth en usb zijn beschikbaar via de iPhone. |
|
|||
|
|||
TetherMe ($ 4.99 via Cydia) werkt super. Personal Hotspot is nu zichtbaar op mijn iPhone 4 (4.3.1). Ik ben nu verbonden zowel vanaf mijn iPad (dit bericht) als MacBook Pro via 3G van T-Mobile op mijn iPhone. Blauwe pulserende balk zichtbaar op mijn iPhone waarop staat dat er twee verbindingen actief zijn. De snelheid valt mij ook niet tegen.
Laatst gewijzigd door Shlomo; 05-04-11 om 10:12. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kunt wel ouderwetsch tetheren, via USB of bluetooth. Bron: Personal Hotspot: Wi-Fi-hotspotfunctionaliteit voor iPhone 4 Een nieuwe functie in iOS 4.3 die alleen door de iPhone 4 wordt ondersteund is "Personal Hotspot". Dit is een functionaliteit waarmee je je iPhone 4 kan gebruiken als Wi-Fi-hotspot voor vijf andere apparaten (mits die uiteraard ook Wi-Fi ondersteunen). http://www.portablegear.nl/achtergro...t_is_nieuw.htm Laatst gewijzigd door ballegooier; 05-04-11 om 13:19. |
|
|||
|
|||
Ik heb de nieuwsberichten echt wel gelezen, maar dat was even niet meer blijven hangen.
Nu weet ik het weer. |
|
||||
|
||||
Werkt hier op m'n 3G[S]!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vodafone hotspot functie (4.3) | ballegooier | Vodafone | 70 | 03-01-12 19:01 |
iTether of TetherMe? | iDavid | Jailbreak apps en thema's | 6 | 12-11-10 01:03 |
|
|