Make it mine discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met Make it mine. Ik vul een naam in en druk dan op respring. Daarna is er niets gewijzigd...ben ik iets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Make it mine
Ik heb een probleem met Make it mine. Ik vul een naam in en druk dan op respring. Daarna is er niets gewijzigd...ben ik iets vergeten?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Klopt hij doet het bij mij ook niet meer, sinds ik geupdate heb naar 4.2.1.
Bij 4.0.1 deed ie het nog wel, dus waarschijnlijk heeft het daarmee te maken. |
|
|||
|
|||
make it mine
Dat probleem heb ik ook gehad. Ik weet ook niet hoe je het kan oplossen. Ik heb FakeOperator erop gezet. Die werkte gelijk!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Springboard is een andere app die je via cydia download, waarin tweaks zoals Fakeoperator dus werken!
|
|
|||
|
|||
Ik heb ff verder gekeken en gevonden. Onder instellingen en het werkt!
|
|
|||
|
|||
wat ook een vette app is CleanStatus. zo kun je alles aan en alles uit zetten bv.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik: FakeOperator. Werkt perfect op 4.2.1
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Make it mine onder 4.2.1 | doubleyou7 | Jailbreak apps en thema's | 12 | 08-02-11 15:57 |
Make it mine (Erica Sadun) | mjay | Jailbreak apps en thema's | 102 | 26-01-11 12:51 |
Make it mine? | jordywos | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-10-10 13:23 |
Make it mine | Peernij | Archief | 1 | 26-05-09 00:30 |
Kan mijn netwerk naam niet te wijzigen met Make It Mine | kkerting | Unlock [archief] | 1 | 12-12-07 10:22 |
|
|