Video: Nav N Go's iGO My Way 8 GPS op iPhone discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Niemand praat erover, Ik heb het gemeld via de contact-pagina, maar geen reactie dus dan hier maar een topic starten. GPS op iPhone : Link ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Video: Nav N Go's iGO My Way 8 GPS op iPhone
Niemand praat erover,
Ik heb het gemeld via de contact-pagina, maar geen reactie dus dan hier maar een topic starten. GPS op iPhone : Link : Video: Nav N Go's iGO My Way 8 GPS -- iPhone, iPod touch edition - Engadget Via engadget Greetzzz, Jochen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit zou wel GEWELDIG zijn! Ben benieuwd of we vanavond er meer over horen tijdens de sdk!
|
|
|||
|
|||
In de video zie je duidelijk daar het geen hoax/spam/scam is.
Echt GPS op de iPhone !! |
|
|||
|
|||
Ik had 't een uurtje of twee geleden ook al gemeld maar idd geen reactie maar ook geen artikel.
|
|
|||
|
|||
idem dito (eigenlijk vanaf het moment dat het op ENgadget verscheen...)
|
|
||||
|
||||
Wat ik me afvraag. Waar is die USB poort op die module (die aan je iphone komt) voor ?
Voor het opladen van je iphone in de auto ? |
|
|||
|
|||
iemand die weet wat ie kost?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: iPhone 4 downgraden, nav artikel iphoneclub.nl | DaMeastro | Jailbreak | 2 | 10-09-10 11:09 |
nieuwe nav. met maps op iphone? | manus | Archief | 1 | 12-12-08 08:55 |
iPhone GPS video | pdreissen | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 21-04-08 20:48 |
|
|