Probleem na greenpois0n discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Na greenpois0n komt dit op m'n scherm [IMG]file:///C:/Users/Chris/AppData/Local/Temp/moz-screenshot.png[/IMG] Daarna sluit ik de ipod af &komt m'n Cydia app er niet op. Weet iemand wat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem na greenpois0n
Na greenpois0n komt dit op m'n scherm
[IMG]file:///C:/Users/Chris/AppData/Local/Temp/moz-screenshot.png[/IMG] Daarna sluit ik de ipod af &komt m'n Cydia app er niet op. Weet iemand wat ik verkeerd doe of wat ik moet doen? Mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als dat op je scherm komt moet je gewoon wachten ;-) Hoort er allemaal bij. Als het goed is krijg je dan een Greenpoison-icoon op je springboard en van daaruit kun je Cydia installeren.
Owja, als je je screenshot/foto wilt uploaden moet je even imageshack.us of een dergelijke service gebruiken. Laatst gewijzigd door leontjuh1; 12-04-11 om 15:38. Reden: spelfoutje :( |
|
|||
|
|||
Hoelang moet ik wachten als de tekst er op staat?
Moet ik hem dan opnieuw opstarten? |
|
||||
|
||||
Dat gaat allemaal vanzelf.
Maar je moet wel een minuutje geduld hebben. |
|
|||
|
|||
er staat nu al ongeveer 10min dezelfde tekst op. Is dat normaal?
|
|
||||
|
||||
In je profiel staat dat je iOS 4.3.1 draait. Greenpois0n is voor iOS 4.2.1. Info over de jailbreak voor iOS 4.3.1 vind je hier: http://forum.iculture.nl/f14/iphone-...ameltopic.html
|
|||
|
|||
Die DFU mode lukt me niet op redsn0w.
Het is me nu al gelukt. Ik installeer 'rock' en ik klik er op&het gaat niet. Laatst gewijzigd door leontjuh1; 12-04-11 om 17:27. |
|
||||
|
||||
Volgende keer even de Edit button gebruiken
Wat bedoel je precies met Rock? Redsn0w installeert toch Cydia? |
|
||||
|
||||
Omdat de topic starter zich ondanks waarschuwingen niet aan de forumregels houdt gaat hier nu een slotje op.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: GreenPois0n | jimspeed1998 | Jailbreak | 2 | 02-05-11 18:25 |
iPhone: greenpois0n 4.2.1 | Mormel | Jailbreak | 8 | 06-04-11 19:04 |
iPhone: Updaten JB Greenpois0n | ind0wtjuh | Jailbreak | 3 | 29-03-11 19:53 |
iPhone: greenpois0n | brianmelgert | Jailbreak | 5 | 26-02-11 23:31 |
greenpois0n 4.1 | dennis33 | Archief | 1 | 03-10-10 22:15 |
|
|