iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   Google calendar syncen met mijn Iphone (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/8959-google-calendar-syncen-mijn-iphone.html)

westtheo 08-03-08 08:35

Google calendar syncen met mijn Iphone
 
Ik wil mijn Google calendar syncen met mijn Iphone met SyncML2Iphone , op de site SyncML2iCal.com and SyncML2iPhone.com - Main - | Native sync client for your iPhone. SyncML, Google Calendar and iCal Feed staat dat je de onderstand moet aanpassen in de iphone Shell . Kan ieman mij vertellen hoe ik dit moet doen?

verise Iphone is 1.1.3

SyncML2iPhone - Native sync client for your iPhone!

OBS: fw. 1.1.3

The new fw. moved the Calendar database to another location. We will release a new version shortly. In the mean time 1.1.3 users can fix the issue by doing this in an iPhone shell:

# cd /var/root/Library
# ln -s /private/var/mobile/Library/Calendar

macfreaker 08-03-08 08:53

Citaat:

Kan ieman mij vertellen hoe ik dit moet doen?
Je kan dit doen door termv100 te installeren en wanneer je deze runt krijg je shell waarin je deze commandos kunt in voeren. Of anders via een ssh sessie vanop je pc inloggen op je iphone en dan zo de commandos invoeren.

westtheo 08-03-08 11:03

Bedankt als ik dit start moet ik een wachtwoord invoeren. Staat hier een standaard wachwoofd op?

Roflpantoffels 08-03-08 12:58

ww: alpine

westtheo 08-03-08 14:41

dit wachtwoord accepteerd hij niet, iemand nog enig idee?

truckdiver 08-03-08 15:10

gebruiker is root
wachtwoord eens dottie proberen

westtheo 08-03-08 15:16

ook die pakt hiji niet...

ControlSje 08-03-08 15:59

Probeer eens de SUID Lib Fix te installeren daarmee wordt het login probleem in vt-term100 opgelost. Als je daarna ook nog de Fix BSD subsystem 2.1 installeert is het backspace probleem ook opgelost. De source voor beide is http://sleepers.net/iphonerepo

dsimons 08-03-08 16:12

mooie applicatei (als hij werkt)
 
Ik probeer hem onder 1.1.4 aan de gang te krijgen maar dat gaat nog niet echt lukken. Dat staan in in de FAQ op de site !! :-)

Ik kan wel syncen, hij zegt: synchronized 38 events. Maar als ik in mijn iphone agenda kijk staat er niets in !!

Lijkt me echter wel een kei handige tool dus ik denk dat ik weer terug ga naar 1.1.3 om hem daar te proberen.

westtheo 08-03-08 16:49

SUID Li fix en BSD subsysteem 2.1 gedaan maar als ik daaarna Termvt100 start vraagt hij nog steeds om password :( iemand nog enig idee?

dsimons 08-03-08 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door westtheo (Bericht 78545)
SUID Li fix en BSD subsysteem 2.1 gedaan maar als ik daaarna Termvt100 start vraagt hij nog steeds om password :( iemand nog enig idee?

Ik heb met putty een ssh sessie gestart naar mijn iphone. dan als root inloggen met wachtwoord: alpine (kleine letters). vervolgens het command ingetikt in de symbolic link aan te maken en nu werkt het prima

ControlSje 09-03-08 00:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door westtheo (Bericht 78545)
SUID Li fix en BSD subsysteem 2.1 gedaan maar als ik daaarna Termvt100 start vraagt hij nog steeds om password :( iemand nog enig idee?

De Term-vt100 zal altijd om een wachtwoord vragen. maar zonder de Fix zal hij het wachtwoord niet accepteren. Dus als je alpine invoert als wachtwoord zul je de command prompt krijgen.

RoelG 09-03-08 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dsimons (Bericht 78530)
Ik probeer hem onder 1.1.4 aan de gang te krijgen maar dat gaat nog niet echt lukken. Dat staan in in de FAQ op de site !! :-)

Ik kan wel syncen, hij zegt: synchronized 38 events. Maar als ik in mijn iphone agenda kijk staat er niets in !!

Lijkt me echter wel een kei handige tool dus ik denk dat ik weer terug ga naar 1.1.3 om hem daar te proberen.

Same here, wel jammer. Hoop dat er snel een 1.1.3 fix komt, want ik werk VEEL met google calendar.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:31.