Android Lockscreen? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik ben op zoek naar een android lockscreen. Ik wil dan zoiets op m'n iPod Touch (4g): Weet iemand een tweak hiervan of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
||||
|
||||
![]() Beste forumleden,
Ik ben op zoek naar een android lockscreen. Ik wil dan zoiets op m'n iPod Touch (4g): ![]() Weet iemand een tweak hiervan of eentje die er heel erg op lijkt? |
|
|
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ken wel android lock xt maar dat is bedoeld als je een sorrt pass als op een android wilt gebruiken. Maar zoeits als hierboven zou ik niet weten
|
|
||||
|
||||
![]() Heb er 1 gevonden die er redelijk op lijkt: Android Lockscreen
Te vinden bij de repo bigboss Achtrergrond is denk ik wel te wijzigen via SSH |
|
||||
|
||||
![]() Citaat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wat heb je gevonden dan? Misschien wel leuk om te weten!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb de tweak: NoLockscreen gedownload. De naam zegt het al gewoon lekker lui
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Android Lockscreen | LordRouter | Jailbreak apps en thema's | 5 | 30-05-11 20:10 |
Android lockscreen. iPhone 3G 3.1.3 | flashingst | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-02-11 23:28 |
Android op de 3G | mosbie | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-05-10 00:52 |
android OS op iphone | YBinnenweg | Jailbreak apps en thema's | 4 | 14-11-09 19:09 |
|
|