Android Lockscreen? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Ik ben op zoek naar een android lockscreen. Ik wil dan zoiets op m'n iPod Touch (4g): Weet iemand een tweak hiervan of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Android Lockscreen?
Beste forumleden,
Ik ben op zoek naar een android lockscreen. Ik wil dan zoiets op m'n iPod Touch (4g): Weet iemand een tweak hiervan of eentje die er heel erg op lijkt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik ken wel android lock xt maar dat is bedoeld als je een sorrt pass als op een android wilt gebruiken. Maar zoeits als hierboven zou ik niet weten
|
|
||||
|
||||
Heb er 1 gevonden die er redelijk op lijkt: Android Lockscreen
Te vinden bij de repo bigboss Achtrergrond is denk ik wel te wijzigen via SSH |
|
||||
|
||||
Deze had ik al een tijdje geleden gedownload alleen krijg je de normale slider. Maar je dit topic mag van mij dicht omdat ik al een alternatief heb van iets anders. Dus graag closed
|
|
|||
|
|||
Wat heb je gevonden dan? Misschien wel leuk om te weten!
|
|
||||
|
||||
Ik heb de tweak: NoLockscreen gedownload. De naam zegt het al gewoon lekker lui
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Android Lockscreen | LordRouter | Jailbreak apps en thema's | 5 | 30-05-11 20:10 |
Android lockscreen. iPhone 3G 3.1.3 | flashingst | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-02-11 23:28 |
Android op de 3G | mosbie | Jailbreak apps en thema's | 5 | 18-05-10 00:52 |
android OS op iphone | YBinnenweg | Jailbreak apps en thema's | 4 | 14-11-09 19:09 |
|
|