weather plugin van lockinfo blijft laden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb mn iphone sinds een week op 4.3.3 draaien en ge-jb-ed. vervolgens lockinfo dr opgezet, en een weather plugin dr opgezet. mijn probleem is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
weather plugin van lockinfo blijft laden
ik heb mn iphone sinds een week op 4.3.3 draaien en ge-jb-ed.
vervolgens lockinfo dr opgezet, en een weather plugin dr opgezet. mijn probleem is nu dat als ik op het update rondje druk hij blijft updaten/ draaien, het weer word niet geupdated. ik heb het weer gewoon normaal ingesteld, voorheen op 4.2.1 had ik dit probleem niet. iedere weather plugin heeft dat probleem. iemand hier bekend mee? of een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb zelfs de indruk dat de weatherapp zelf ook wat last heeft van problemen want s"namiddags wilt hij niet meer melden welk weer het is hier
|
|||
|
|||
Ik krijg überhaupt geen weerbericht te zien.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3GS start niet meer op, blijft hangen op Apple logo met het laden rondje van apple.. | GekkeUr | iPhone algemeen | 3 | 15-07-11 21:25 |
iPhone: 3.1.3 Cydia blijft laden | h4wkforever | Jailbreak | 2 | 25-11-10 12:53 |
htc lockinfo plugin | kokkie44 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-08-10 11:32 |
weather plugin voor LockInfo | aer0101 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 08-08-10 13:13 |
weather icon blijft hangen | candlekiller | iPhone algemeen | 0 | 26-02-10 20:34 |
|
|