Zoeken via adres/plaats discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Voor mijn werk heb ik een groot klanten bestand, daarin staan soms bedrijven met dezelfde naam, alleen de plaatsnaam is anders. Nu wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoeken via adres/plaats
Beste,
Voor mijn werk heb ik een groot klanten bestand, daarin staan soms bedrijven met dezelfde naam, alleen de plaatsnaam is anders. Nu wil ik in spotlight of in contactpersonen zoeken op plaatstnaam of straat, maar dit blijkt niet te gaan. De Iphone is overigens gejailbreaked, met 4.3.2 Weet iemand een app via cydia of een andere optie? Alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoi Remco, al een antwoord gekregen of elders de oplossing gevonden? Ik heb hetzelfde probleem maar zoeken op plaatsnaam ??? Ho maar, niet mogelijk. Dacht ik. Maar misschien is er ergens wel een oplossing ? Ik hoor graag van je. Bye.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: Adres zoeken vanuit contacten lukt niet meer | Werner1963 | iPhone Navigatie | 2 | 20-05-11 09:47 |
plaats je ping | bootylove82 | Archief | 1 | 13-03-10 18:27 |
T-Mobile opzeggen, Hi abonnement in de plaats | Mindfield | Overige providers Nederland | 1 | 13-05-09 21:13 |
Installer in plaats van Cydia | Mikeweb | Jailbreak apps en thema's | 9 | 23-08-08 18:26 |
Lege plaats op springboard | Bomans | Unlock [archief] | 8 | 24-04-08 10:21 |
|
|