Android label + Woody Folders discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb uit Cydia 'Woody Folders IOS4' gedownload. Geselecteerd in Winterboard (en helemaal bovenaan geplaatst). Maar het werkt niet. Heb al geprobeerd van mijn toestel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Android label + Woody Folders
Ik heb uit Cydia 'Woody Folders IOS4' gedownload. Geselecteerd in Winterboard (en helemaal bovenaan geplaatst). Maar het werkt niet. Heb al geprobeerd van mijn toestel te herstarten maar dat helpt ook niet.
Ten tweede, weet iemand of ik die rode labels (met het aantal updates) kan veranderen zo dat ze er uit zien als die van android? Ik heb iOS 4.3.2 op een iphone 3Gs... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb ondertussen ook al FolderFixer geprobeerd, werkt ook niet.
Niemand die kan helpen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Folders in folders | Bogey1977 | iPhone algemeen | 0 | 01-05-11 18:22 |
Label bij telefoonnummers slaan niet op | remco747 | iPhone algemeen | 3 | 18-09-10 18:40 |
Icon label alignment issue | Klavertje | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-08-10 18:58 |
Wat is ''Toon Aan/Kopi-label'' en ''Blinde kopie naar mij'' (Mail Instellingen). | Antonio6 | iPhone algemeen | 5 | 03-08-09 21:58 |
Cocos2d Label kleur | iPhoneChilly | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 10-03-09 16:25 |
|
|