sturen van attachements discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn vriendin had een iPhone3gs, waarmee ze attachements kon mailen, ze kon foto's toevoegen, als ze een mailtje aan het schrijven was (dus hoefde niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
sturen van attachements
mijn vriendin had een iPhone3gs, waarmee ze attachements kon mailen, ze kon foto's toevoegen, als ze een mailtje aan het schrijven was (dus hoefde niet via filmrol oid te delen via email... (weten alleen niet meer hoe dat voor elkaar gekregen is.... via Cydia? of Store?
Nu heeft ze een iPhone 4, en wil weer de mogelijkheid hebben in een mail, foto's toe te voegen... anyone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Cydia..
PhotoMail $1 denk ik |
|
||||
|
||||
Waarom niet gewoon foto kopiëren in fotorol en plakken in de email? Kost niets...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
4.2.1 NO google attachements | marcelkraan | iPhone algemeen | 0 | 09-01-11 12:07 |
Muziek: Via bluetooth muziek van ipod naar mobiel sturen | W17 | Muziek, foto & video | 0 | 18-11-10 21:46 |
Contacten van Nokia naar iPhone sturen via Bluetooth | Stingray68 | iTunes | 2 | 27-05-09 23:16 |
Attachements offline lezen | Wenzo | iPhone algemeen | 3 | 08-02-08 19:24 |
Kopie van mail in Outlook naar Gmail sturen? | Franck | iPhone algemeen | 2 | 06-11-07 17:41 |
|
|