iDumpert - Dumpert.nl voor de iPad discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Zoals velen van jullie weten kwam er laatst een officiële Dumpert app uit. Deze was helaas beneden mijn verwachting, en ik denk dat velen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iDumpert - Dumpert.nl voor de iPad
Hallo,
Zoals velen van jullie weten kwam er laatst een officiële Dumpert app uit. Deze was helaas beneden mijn verwachting, en ik denk dat velen het er ook eens zijn. Na wat onderzoek is het mij gelukt een app te maken, waarmee je filmpjes kan kijken op de site zelf, via mijn app. Het resultaat mag er zeker wezen vind ik zelf: YouTube - ‪iDumpert - Dumpert.nl voor de iPad‬‏ Ik heb hem al ingestuurd, en binnenkort hoort hij in Cydia te staan. Graag hoor ik jullie mening! MVG Laurens EDIT: Hij is tijdelijk in deze repo te vinden, wel even toevoegen in cydia! http://cydia.myrepospace.com/Laurens/ Laatst gewijzigd door LaurensB; 05-07-11 om 21:02. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Goed gedaan! Maar ik wacht nog steeds dat hij verkrijgbaar is in cydia
Ik vond de dumpert app ook niet naar verwachting. ps. Volgens mij moet dit topic in de jailbreak sectie van deze site.
|
||||
|
||||
Is hij al beschikbaar?
|
|||
|
|||
Kost hij geld?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Werkt Frash bij Dumpert en Gamekings | Tjagerben | Jailbreak apps en thema's | 40 | 15-12-10 18:12 |
dumpert op iphone/ipod touch | bengt | iPhone Apps | 11 | 22-11-10 16:15 |
|
|