Password / e-Wallet software? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Eigenlijk ben ik al een tijdje op zoek naar goede e-Wallet software voor op de iPhone. Een beetje in de trant van het pakket van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Password / e-Wallet software?
Eigenlijk ben ik al een tijdje op zoek naar goede e-Wallet software voor op de iPhone. Een beetje in de trant van het pakket van Iliumsoft, maar dat is er helaas alleen voor PocketPC en Palm. Helemaal mooi zou het zijn als er ook een OS X desktop tool bij hoort. Ik kan me herinneren dat een tijdje geleden een dergelijke tool aangekondigd is, maar kan er nu niks meer over vinden.
Iemand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ben hier zelf ook al een tijdje naar op zoek.
Het enige wat ik tot nu toe ben tegen gekomen is Wallet, maar dat synct alleen met de iPod Touch en niet met de iPhone zover als ik weet. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Los dan dit bezwaar werkt het prima en ziet er goed uit. Verder zijn er wat web applicaties maar daar ben ik bepaald niet gecharmeerd van aangezien ik er geen enkel nut in zie mijn gegevens ergens op een onbekende server met een onbekende eigenaar bij een onbekende provider in een onbekend land te zetten. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Griffin - Elan Passport Wallet is die 3GS compartible | elisa9180 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 25-09-10 19:48 |
router password ge-reset, iPhone heeft geen optie password aan te passen | Flex123 | Wi-Fi | 2 | 18-05-10 09:41 |
eWallet verliest 'wallet' | peterrrrr | iPhone Apps | 8 | 11-09-08 16:29 |
|
|