iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Jailbreak apps en thema's (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/)
-   -   iSwipe NL (Nederlandse Vertaling) (https://forum.iculture.nl/f14/jailbreak-unlock/f9/jailbreak-apps-thema-s/95095-iswipe-nl-nederlandse-vertaling.html)

bheyer 19-08-11 23:06

Super, nu werkt het. Wel raar, had het al een paar keer opnieuw geinstalleerd.

Bedankt!

automitta 22-08-11 00:21

Hi all sorry alsk de bekende weg vraag maar bij mij werkt het toevoegen niet.
Had hem geupdate respring testen in notities en werkt niet. Verwijdert respring installerneen respring testen en werkt nog steeds niet weet iemnand hoe dit komt??? Gaat om htet woord automitta krijg heedm er niet in....

Dit werkt en niet op mijn ipad 1 Wi-Fi en niet op me iphone 3gs alelebij op 4.3.3 eemet redsnwow ge JBed
Alvast ebedankt voor de hulp

Groet automitta

jaspervb 24-08-11 19:30

Als ik de repo probeer toe te voegen krijg ik bij het Updaten van de Sources een POSIX: operation timed out error en blijft het scherm hangen bij het
downloading packages
Done: Packages
en verder nada???

als ik na 5 minuten cancel, en ik terugkeer naar sources en bij de MCVince repo krijg krijg ik een leeg vlak.
Als ik nu sources wl updaten krijg ik weer de POSIX error?!?!

ment10 24-08-11 22:10

Ik kan m niet vinden in cydia welke bron moet ik toevoegen?

tom031 25-08-11 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ment10 (Bericht 701856)
Ik kan m niet vinden in cydia welke bron moet ik toevoegen?

Http//:cydia.myrepospace.com/mcvince/

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 augustus 2011 om 16:47 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaspervb (Bericht 701813)
Als ik de repo probeer toe te voegen krijg ik bij het Updaten van de Sources een POSIX: operation timed out error en blijft het scherm hangen bij het
downloading packages
Done: Packages
en verder nada???

als ik na 5 minuten cancel, en ik terugkeer naar sources en bij de MCVince repo krijg krijg ik een leeg vlak.
Als ik nu sources wl updaten krijg ik weer de POSIX error?!?!

Ik zou het niet weten...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 augustus 2011 om 16:47 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaspervb (Bericht 701813)
Als ik de repo probeer toe te voegen krijg ik bij het Updaten van de Sources een POSIX: operation timed out error en blijft het scherm hangen bij het
downloading packages
Done: Packages
en verder nada???

als ik na 5 minuten cancel, en ik terugkeer naar sources en bij de MCVince repo krijg krijg ik een leeg vlak.
Als ik nu sources wl updaten krijg ik weer de POSIX error?!?!

Ik zou het niet weten...

Lukt een andere source wel?

lolbroeck 25-08-11 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tom031
Http//:cydia.myrepospace.com/mcvince/

Dat gaat niet werken hea ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ment10 (Bericht 701856)
Ik kan m niet vinden in cydia welke bron moet ik toevoegen?

http://cydia.myrepospace.com/mcvince


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaspervb (Bericht 701813)
Als ik de repo probeer toe te voegen krijg ik bij het Updaten van de Sources een POSIX: operation timed out error en blijft het scherm hangen bij het
downloading packages
Done: Packages
en verder nada???

als ik na 5 minuten cancel, en ik terugkeer naar sources en bij de MCVince repo krijg krijg ik een leeg vlak.
Als ik nu sources wl updaten krijg ik weer de POSIX error?!?!

Heb je alle anderen packages - alles wat bij Wijzigingen - wel al geupdate? Doe dat anders eerst.
Of probeer eerst nog eens op Ververs te tikken :)

Dan zou je nog eens kunnen proberen Cydia volledig te sluiten, in multitasking dus ook sluiten.

ment10 26-08-11 17:01

Oké merci.
Tom gij ook bedankt,

automitta 29-08-11 00:29

Iemand met het zelfde probleem als mij of misschineen een oplooossing???? Thnanks

bustmerhymes 23-10-11 17:02

Woord suggesties verwijderen?
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fedorr (Bericht 699308)
Ik heb inmiddels de dictionaries gemaakt. Ze zijn gemailed naar Vincent. De bestanden zijn nu meer dan 1 mb, dus ik moest het in twee bestanden opdelen anders accepteert het forum de bestanden niet. Een klein obstakel.

changelog
versie 5.0
Geen toevoegingen gedaan, alleen .plists (binary) ervan gemaakt.

Hi guys,

Great great work!! Ik dacht dat swipen alleen voor die samsungers was weggelegd, maar nu kunnen ze toch echt niet meer opscheppen :d

Mag ik wat suggesties doen?
Je kan inmiddels woorden toevoegen... aan de grote grote database.. Zou het niet handig zijn om ook woorden te kunnen verwijderen of misschien is er een andere oplossing voor mijn volgende irrie punt. Sommige suggesties de er soms komen te staan (door fout swipen van mij dan) zijn woorden die ik totaal nooit zal gebruiken. Ik moet wel elke keer backspacen om het woord weg te halen om nog een poging te kunnen doen voor het juiste woord. Dat backspacen kost alleen 'zoveel' tijd (als je gewend bent met twee vingers te tikken). Vandaar dat ik dacht aan het verwijderen van sommige suggesties, zodat ze niet meer verschijnen en als hij je swipe niet herkend er dan gewoon niets komt te staan.. of juist een suggestie van het woord wat je wel bedoelde.. maar niet.. dat woord waar ik zelf nog nooit van heb gehoord en ook nooit zal gebruiken.. Of hebben jullie hier andere ideeen over?

Verder merk ik dat als ik toch overstap op tikken.. er dan vaak spaties of dubbele of andere letters in m'n woord komen die ik echt niet heb getikt.. Misschien een swipe aan/uit knop handig.. of dat er naar gekeken kan worden als anderen er ook last van hebben?

Als ik ergens mee kan helpen.. (niet dat is super veel kan).. laat het dan ff weten.. Eek: 'It never hurts to help' :p

Wim33 23-10-11 18:39

al werkende op ios 5?

bustmerhymes 23-10-11 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wim33 (Bericht 722974)
al werkende op ios 5?

Yeps.. awesome.. maar dus wel nog met bovenstaande kleine puntjes.. :rolleyes:

mmols 11-11-11 21:03

iswype nl voor ios 5
 
beste allemaal

ik heb een swype app naar shapewriter voor ios 3.0 maar heb zelf ios 5
dus deze app werkt niet . ,, ik wil best iswype nl op men iphone zetten maar is deze die jullie hier besrpeken ook voor ios 5 bedoelt of alleen voor jailbreaked synthia iphone devices beschikbaar . ?

milke

mmols 14-11-11 15:29

ipswipe downloaden
 
hallo mcvince

ik heb van alles geprobeerd .. maar kan deze app niet downloaden .. ik doe iets verkeerd of zo .. ,, kun je me vertellen hoe ik deze app kan downloaden .. want ik kom er niet echt uit ..

mike

XIII 14-11-11 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mmols (Bericht 735893)
ik doe iets verkeerd of zo

Daar lijkt het wel op; dit gaat over een jailbreak tweak en jij hebt geen jailbreak volgens je profiel...

Cyber101 18-11-11 16:02

dit werkt echt super!! awesome

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 november 2011 om 16:03 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mmols (Bericht 735893)
hallo mcvince

ik heb van alles geprobeerd .. maar kan deze app niet downloaden .. ik doe iets verkeerd of zo .. ,, kun je me vertellen hoe ik deze app kan downloaden .. want ik kom er niet echt uit ..

mike

:eek: shit ik heb het zelfde....

basy1 01-12-11 10:56

I beg your pardon. Can anyone tell me how I can add another language (for example Russian) into ISwipe? I searched for an answer everywhere but I can't find anything useful! I now the thing is not only in dictionaries, but also in Cyrillic letters.

How can I make ISwipe understand those Cyrillic letters and add Russian words into dictionaries (and what's the algorithm of adding?)?


________________________________________________________
I have a 0.4 version of ISwipe, downloaded from repo.insanelyi.com

Highmastdon 02-01-12 09:26

Er zijn een paar woorden die niet goed worden gespeld:

0.1
Kan wordt kgan
Dat wordt dry
Gespeld wordt gedweild of gespoeld
Mis wordt muts of mits

0.2
Bent wordt Beent


Misschien komen er nog meer bij maar dan zet ik er wel een versie nummer bij.

mmols 02-01-12 13:00

Heb inmiddels de swype app via de appstore gedownload deze geeft me nog te veel problemen

basy1 02-01-12 15:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mmols (Bericht 754065)
swype app via de appstore

Those swype programs really suck...

This tweak's much better, but unfortunately we don't see any updates very often and the author doesn't add multilanguage support. :mad:

Actually that's why I registrated here... Hoped that someone could help me add this feature :confused:

RichieB2B 22-01-12 13:29

Is http://cydia.myrepospace.com/mcvince down? Ik krijg een timeout.

met1n 07-03-12 00:16

Wellicht al 100 keer gevraagd maar, kan je autocorrect uitzetten?

Dephazz 24-06-12 09:10

Repo is al een lange tijd down, project is afgelopen lijkt me.

Helaas dus geen iswipe meer.

webdennis 06-07-12 17:20

hallo ik heb sinds kort ook iswipenl geinstalleerd maar na dat ik dit gedaan had crashte mijn iphone en 2 tellen later had ik alod (apple logo of death) kunnen jullie
mij hiermee helpen
gr pascal

Bombeeck 14-02-13 23:29

Is iSwipe nog in leven?!
 
Word er nog wat mee gedaan? Ik heb nu 6.1 jb op mijn iPad 2 en iSwipe lijkt mij helemaal de bom. Echter lijkt het niet te werken. Ik krijg geen spaties tussen woorden wat ik ook doe bijvoorbeeld :(

Alvast bedankt,

Dominic


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:09.