Yourtube 2 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb wat rondgekeken op youtube naar problemen met yourtube 2 waar je filmpjes rechtstreeks in je ipod app kan plaatsen.Ik kwam uit dat bij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Yourtube 2
Ik heb wat rondgekeken op youtube naar problemen met yourtube 2 waar je filmpjes rechtstreeks in je ipod app kan plaatsen.Ik kwam uit dat bij een eerdere software versie deze ook niet werkte.Heeft iemand hier ervaring mee onder 4.3.3 ?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Vreemd. Werkt bij mij prima.
|
|
|||
|
|||
Kan het aan een instelling liggen?als ik op add to ipod druk komt er niks in mijn ipod app terwijl het onder 4.2.1 perfect werkte.groet Ray.
|
|
|||
|
|||
Je hebt gelijk, werkt bij mij nu ook niet meer. Wordt dus handmatig verplaatsen met bv iFile. Sorry.
Heb je hier iets aan? http://forum.iculture.nl/f14/jailbre...rtube-2-a.html |
|
|||
|
|||
Allereerst bedankt voor je reaktie,ik ondervond eerder geen problemen maar op youtube kom ik ook eerdere versies tegen waarbij het niet werkte.Maar je bedoeld dat ik ze met ifile wel kan verplaatsen?Mewseek vind ik wat te omslachtig en hebben geloof ik een max van 10.groet Ray.
|
|
|||
|
|||
Ja, met iFile zijn ze makkelijk te verplaatsen. Ik zelf heb de yourtube map als snelkoppeling in de startmap geplaatst. Vandaar af zijn ze te verplaatsen naar dropbox of, met filebrowser uit de AppStore, naar een map op een andere computer. Met bv FTPontheGo zou je ze naar een server kunnen uploaden. Allemaal niet ideaal en je moet eenmalig de instellingen maken maar het werkt. Als iemand een makkelijkere manier heeft dan horen we het graag.
|
|
|||
|
|||
Nogmaals bedankt voor je reaktie maar dat gaat me allemaal te veel worden.Misschien dat het op korte termijn vanzelf oplost door een update hiervoor.Ik vind het alleen zo raar dat er verder geen meldingen van zijn,of niemand gebruikt het?groet Ray.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4; dTunes & Yourtube | schuiverke | Jailbreak apps en thema's | 5 | 07-07-11 22:35 |
YourTube 2 | gerben48 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 26-05-11 20:14 |
Hoe download ik Yourtube? | iMasteri | Jailbreak | 1 | 03-04-11 15:12 |
Download locatie yourtube | thomth | iPad algemeen | 5 | 10-12-10 19:54 |
|
|