Cydia apps installeren zonder Wi-Fi discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb zo pas mijn iphone 3g gejailbreakt waardoor cydia geinstaleerd is... Maar ik zit eigelijk met probleem dat op mijn iphone de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Cydia apps installeren zonder Wi-Fi
Hallo allemaal,
Ik heb zo pas mijn iphone 3g gejailbreakt waardoor cydia geinstaleerd is... Maar ik zit eigelijk met probleem dat op mijn iphone de Wi-Fi niet meer werkt (waarschijnlijk chip kappot ) dit was al voor ik hem jailbreakte! Maar nu is mijn vraag kan ik nu apps van cydia dowloaden via pc en dan zo op iphone zetten zoals bij itunes , of is dit spijtig genoeg niet mogelijk? alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt ze toch gewoon downloaden over 3G?
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je kan .deb bestanden installeren via de pc, maar dan moet je wel het .deb bestand van de betreffende Cydia apps hebben natuurlijk. Even zoeken op .deb zal je zeker kunnen helpen
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Allemaal niet nodig ;D
Gebruik Cyder II Download: Cyder II Het is heel simpel 1. Stop je Iphone in de computer 2. Klik Itunes en alles weg 3. Kijk deze video Je moet sommige dingen net even weten maar het werkt super ! Laatst gewijzigd door XIII; 20-08-11 om 11:44. Reden: Geen hints naar illegale activiteiten! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zonder Cydia apps installeren | spysical | Jailbreak | 3 | 26-07-10 20:02 |
Cydia: hoe apps installeren? | keko | Jailbreak apps en thema's | 7 | 20-03-10 18:49 |
Cydia apps offline installeren | alid88 | Jailbreak apps en thema's | 0 | 24-07-09 00:40 |
Cydia installeren zonder iPhone opnieuw te pwnen. | Kaspers | Jailbreak [archief] | 2 | 14-01-09 18:15 |
Apps installeren na download via Cydia | oneufus | Archief | 2 | 18-11-08 08:23 |
|
|