Safari wachtwoorden onthouden discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb paar keer goed gezocht, en wel een topic gevonden waar men dit ook vroeg en ook iets over het aanpassen via terminal, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari wachtwoorden onthouden
Hallo,
Ik heb paar keer goed gezocht, en wel een topic gevonden waar men dit ook vroeg en ook iets over het aanpassen via terminal, maar wat juist vond ik niet. Zoals de titel verklapt zou ik willen dat safari mijn wachtwoorden onthoud en zelf invult als ik terug op die site kom. Is dit mogelijk in 1.1.4? Grtz PJ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je kunt het onderstraande commando uitvoeren:
Code:
chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Cookies |
|
||||
|
||||
Hoe moet ik dat commando invoeren????
|
|
|||
|
|||
Ik ben hetzelfde tegengekomen.
Na de upgrade naar 1.1.4 en unlock via ZiPhone 2.5 houdt de iPhone geen cookies meer bij. Blijkbaar hebben sommige 1.1.4 phones geen schrijfrechten op bepaalde folders van de iPhone. Door middel van Cookies not saving on 1.1.4 | The Apple Daily Times heb ik het opgelost gekregen. Succes |
|
||||
|
||||
Update: Now available through installer. Add http://appledailytimes.com/installer and install cookie fix.
|
||||
|
||||
Ja bedankt, dat was het, via installer en cookie fix 1.1.4, nu wordt alles onthouden.
|
|
||||
|
||||
Dit komt zelfs op officiële iPhones voor en is niet een gevolg van het jailbreaken. En de grap is dat gejailbreakte iPhones de enige zijn die op het moment deze fout kunnen repareren.
|
|
||||
|
||||
top bedankt het werkt!
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
je kunt ook de map cookies in var-mobile-library 777 rechten geven. Dan is het ook opgelost
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
safari geschiedenis wordt niet onthouden? | Wolfs9 | iPhone algemeen | 2 | 18-08-10 09:14 |
wachtwoorden onthouden | Berten.. | iPhone algemeen | 2 | 30-09-08 19:49 |
wachtwoorden onthouden | yingie | iPhone algemeen | 2 | 23-07-08 23:23 |
safari: websites onthouden mijn wachtwoord niet | vandenb | Archief | 2 | 24-03-08 23:10 |
|
|