//

bluetooth hack

bluetooth hack discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraagje: is de bluetooth van een iPod Touch met iOS 4.3.3 met een tweak te kraken, zodat je bestanden kunt versturen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-08-11, 18:31
rubenprutser rubenprutser is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 8
Standaard bluetooth hack

Hallo,

Ik heb een vraagje: is de bluetooth van een iPod Touch met iOS 4.3.3 met een tweak te kraken, zodat je bestanden kunt versturen en ontvangen van andere bluetooth apparaten? Ik heb al een jailbreak.

Ik heb zelf al op internet rond gekeken en kon niks recentst meer vinden en durf de gok niet te wagen.

M.v.g. Ruben
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-08-11, 18:43
iJordi iJordi is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Lisse
Berichten: 45
Standaard

Het is niet mogelijk (ook niet met een tweak) om bestanden te versturen naar andere niet-iDevices. Je kan wel met een app uit de appstore bestanden versturen en ontvangen naar en van iDevices, die deze zelfde app hebben.

Je moet maar zoeken in de appstore naar bluetooth.

succes.
  #3  
Oud 07-08-11, 18:55
rubenprutser rubenprutser is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 8
Standaard

ontzettend bedankt!!!

alleen jammer dat het niet kan...
  #4  
Oud 07-08-11, 20:17
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

En hoe zit 't met Celeste Filesharing? ... te koop in Cydia ....
  #5  
Oud 07-08-11, 23:29
rubenprutser rubenprutser is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 8
Standaard Reactie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n Bekijk bericht
En hoe zit 't met Celeste Filesharing? ... te koop in Cydia ....
Ik heb hem nu geïnstalleerd alleen zie geen icoontje of iets das kan hem niet echt starten ofzo

Ik heb trouwns ook iets van ibluenova ofzo geprobeerd werkte ook niet app crashde bij het begin scherm...

Maar ik blijf proberen en hopen op iets

Laatst gewijzigd door rubenprutser; 07-08-11 om 23:33. Reden: Incompleet en bevatte fouten
  #6  
Oud 08-08-11, 00:47
iQuickPwnz iQuickPwnz is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Rotterdam
Berichten: 4
Standaard

@rubenprutser je moet SBSettings geinstalleerd hebben in cydia, download daarna celeste, dan zction menu. restart je ipod nu. ga naar instellingen> onderaan zie je sbsettings. daar tik je bij anywhere double tape the status balk. ga naar je home screen. dubbel klik de statusbalk klik celeste icoontje aan. hij moet nu groen worden. ga naar een foto, klik links onderin op zo'n pictogram en dan staan er een paar opties klik dan op send. celeste zoekt naar je andere mobiel etc, klik die ene aan en hij verzend het. als je muziek wilt verzenden ga je naar je muziek en hou je het muziek dat je wilt verzenden ingedrukt. er komt nu send in het popup te staan vanwege action menu dus klik op send. hij verstuurd het. zo simpel is het ;D
__________________
Ik ben een baas.
  #7  
Oud 08-08-11, 12:17
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iQuickPwnz Bekijk bericht
@rubenprutser je moet SBSettings geinstalleerd hebben in cydia, download daarna celeste, dan zction menu. restart je ipod nu. ga naar instellingen> onderaan zie je sbsettings. daar tik je bij anywhere double tape the status balk. ga naar je home screen. dubbel klik de statusbalk klik celeste icoontje aan. hij moet nu groen worden. ga naar een foto, klik links onderin op zo'n pictogram en dan staan er een paar opties klik dan op send. celeste zoekt naar je andere mobiel etc, klik die ene aan en hij verzend het. als je muziek wilt verzenden ga je naar je muziek en hou je het muziek dat je wilt verzenden ingedrukt. er komt nu send in het popup te staan vanwege action menu dus klik op send. hij verstuurd het. zo simpel is het ;D
Top!

@Rubenpruter:
iBluenova werkte maar tot een bepaalde iOS.
  #8  
Oud 08-08-11, 19:22
rubenprutser rubenprutser is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iQuickPwnz Bekijk bericht
@rubenprutser je moet SBSettings geïnstalleerd hebben in cydia, download daarna celeste, dan zction menu. restart je ipod nu. ga naar instellingen> onderaan zie je sbsettings. daar tik je bij anywhere double tape the status balk. ga naar je home screen. dubbel klik de statusbalk klik celeste icoontje aan. hij moet nu groen worden. ga naar een foto, klik links onderin op zo'n pictogram en dan staan er een paar opties klik dan op send. celeste zoekt naar je andere mobiel etc, klik die ene aan en hij verzend het. als je muziek wilt verzenden ga je naar je muziek en hou je het muziek dat je wilt verzenden ingedrukt. er komt nu send in het popup te staan vanwege action menu dus klik op send. hij verstuurd het. zo simpel is het ;D
lijkt te werken!!!

alleen hij vind mn telefoon niet in de pop-up, maar via instellingen wel, raar...
en zo ver ik weet doe ik niks verkeerd
  #9  
Oud 20-08-11, 15:09
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Jullie kunnen de repo's beter weghalen, vóórdat een moderator dat doet.
... zijn illegaal! in ieder geval de door iQuickPwnz genoemde.
  #10  
Oud 20-08-11, 15:24
xl3igplayer xl3igplayer is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n Bekijk bericht
Jullie kunnen de repo's beter weghalen, vóórdat een moderator dat doet.
... zijn illegaal! in ieder geval de door iQuickPwnz genoemde.
Ja ik weet het ik had net ook al iets gepost wat niet mocht ( sorry nog XIII xD )


Maar over dat probrammatje celeste ik heb het gekocht. maar als ik het gebruik krijg ik geen apparaten te zien waar ik het naar zou kunnen sturen :S

_______________________-

edit:

Ik zag net een ander topic daar schreven ze over dat celeste tot een bepaalde versie gaat. weet iemand welke dat is ? ik kan het nergens vinden

Hier een qoute ( als het werkt ) uit dat topic;
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Celeste werkt niet met iOS 4.3.3. En, dat staat ook heel duidelijk aangegeven in Cydia.
  #11  
Oud 20-08-11, 15:33
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Natuurlijk eerst ff de [how-to] lezen.

HIER is de eventuele supportsite.

  #12  
Oud 20-08-11, 15:51
xl3igplayer xl3igplayer is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n Bekijk bericht
Natuurlijk eerst ff de [how-to] lezen.

HIER is de eventuele supportsite.

Hey Super !

Ik ben al wat verder.

Maar als ik bij bluetooth ben ( instellingen ) en ik zoek naar apparaten vind hij wel wat. verbind ik doet hij niets. maar doe ik vanaf me andere telefoon ( niet me iphone ) verbinden kan ik wel een code en alles doen ( koppelen ) maar dan vind hij in celeste alsnog niet me telefoon om wat te sturen.

Als ik dubbel tab doe of wat dan ook om celeste te activeren gaat het vanzelf weer uit :S heeft iemand oplossing ?
  #13  
Oud 20-08-11, 20:28
rubenprutser rubenprutser is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rav3n Bekijk bericht
Jullie kunnen de repo's beter weghalen, vóórdat een moderator dat doet.
... zijn illegaal! in ieder geval de door iQuickPwnz genoemde.
sorry, kwam ik net te laat achter.... maar ja
  #14  
Oud 21-08-11, 13:23
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xl3igplayer Bekijk bericht
Hey Super !

Ik ben al wat verder.

Maar als ik bij bluetooth ben ( instellingen ) en ik zoek naar apparaten vind hij wel wat. verbind ik doet hij niets. maar doe ik vanaf me andere telefoon ( niet me iphone ) verbinden kan ik wel een code en alles doen ( koppelen ) maar dan vind hij in celeste alsnog niet me telefoon om wat te sturen.

Als ik dubbel tab doe of wat dan ook om celeste te activeren gaat het vanzelf weer uit :S heeft iemand oplossing ?

Ik heb t gehad, maar op het moment niet geïnstalleerd, dus moet ff in m'n geheugen en de manual duiken.
  • "slide on the status bar to open Sbsettings and click on Celeste when you want to tranfer files. You don’t have to activate bluetooth from settings."
Zet Celeste AAN via SB-Settings.
  • "You will find a option to send via bluetooth on images and to transfer music, click on the file for 2sec and you will get the option to send"
Je kunt dus pas koppelen op het moment dat je een foto of muzieknummer hebt geselecteerd. Daar moet je je vinger 2 sec op houden en loslaten. Daarna krijg je een popupmenu, vervolgens tik je op "send" en daarna gaat ie pas zoeken naar bluetooth-apparaten en kun je het apparaat kiezen waar je je bestand naartoe wilt zenden.

Dit is dus anders dan we dat in de loop der jaren gewend zijn.
  #15  
Oud 21-08-11, 16:18
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Vandaag op hot-nieuws op deze site:

Bluetooth-tool Celeste krijgt ondersteuning voor iOS 4.3 (jailbreak) - iPhone - iPhoneclub.nl
  #16  
Oud 21-08-11, 16:50
rubenprutser rubenprutser is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 8
Standaard site

dit is mooi nieuws!!!!

thx allemaal

als er nog problemen zijn kunnen ze hier stellen.
  #17  
Oud 23-08-11, 12:30
Okkii's schermafbeelding
Okkii Okkii is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 17
Standaard

heey ik heb Celeste gekocht via Cydia, ik heb alles geinstalleerd zoals: action menu en SBsettings.
bij foto's krijg ik wel de mogelijkheid om deze te versturen, maar als ik naar m'n ipod ga en dan een liedje wil versturen krijg ik deze optie niet.
als ik dan via SBsettings Celeste aan zet en dan dit menu weer sluit om het nummer te versturen sluit Celeste zichzelf ook weer af.

hebben meer mensen dit? en heeft iemand tips hoe ik dit wel werkend krijg?

alvast bedankt!
  #18  
Oud 24-08-11, 19:01
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Mss iets langer je vinger op het te versturen muziekbestand houden totdat het actionmenu verschijnt.
Misschien staat "sent" onder het knopje "meer".

Bij mij functioneerde Celeste ook niet goed. Ook niet na diverse rebootpogingen. Pas nadat ik mn iDing had uitgezet, 2 min had gewacht en daarna weer had opgestart, werkte het perfect.

Nu lijk ik slim, maar dat valt wel mee. Ik heb gewoon de faq eens gelezen op de website van Celeste.
Daar staan trouwens wel meer hints/tips, oa. dat het al gauw 30 seconden duurt voordat het überhaupt werkt
Reageren

Labels
bluetooth, hack, jailbreak 4.3.3



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
super bluetooth hack killer_eagle Archief 1 26-05-08 22:47
Software 1.1.4 hack?! kasperlannoo Archief 1 26-02-08 21:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:08.