Pushberichten werken niet meer na jaibreak discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone 3g gejailbreakt naar FW 4.2.1. met redsnow teven heb ik de baseband geupdate naar 06.15.00 om hem te kunnen unlocken Ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Pushberichten werken niet meer na jaibreak
Ik heb mijn Iphone 3g gejailbreakt naar FW 4.2.1. met redsnow teven heb ik de baseband geupdate naar 06.15.00 om hem te kunnen unlocken
Ik krijg de pushberichten alleen niet aan de praat. Heb pushfix en pushdoctor al geprobeerd. Beide zonder succes! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dit probleem heb ik ook!
|
|
|||
|
|||
Niemand die hier mee kan (wil) helpen. Heb allerlei dingen geprobeerd o.a. Nimble en Inject geinstaleerd maar allemaal zonder succes!
|
|
|||
|
|||
Na pushfix nog 2 keer aangeschaft te hebben doet ie het eindelijk. Duur grapje maarja hij doet het!
|
|
|||
|
|||
Ik heb in het verleden altijd met veel succes push doctor gebruikt. Die was gratis.
|
|
|||
|
|||
ik had hetzelfde probleem ongeveer. Mijn pushberichten werkten ineens niet meer.
ik heb SAM geinstalleerd en nu werkt alles weer. hier de link: Download SAM to Activate iPhone 4/3GS Officially on iOS 4.3.3 | Jaxov succes! |
|
|||
|
|||
kan iemand mij meer uitleg geven hoe deze iphone leek dit kan doen , ben al 2 keer naar een speciaalzaak geweest en die hebben er al een keer nieuwe software op gezet , bij de vorige software ( weet niet welke ) heb ik hier nooit geen problemen mee gahad , met whatsapp doet hij het af en toe wel maar met im+ msn , facebook etc etc doet hij niets , heeft iemand een oplossing voor dit probleeem , alvast bedankt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen pushberichten meer na overzettn naar ipad2 | Tom2011 | iPad algemeen | 3 | 20-07-11 20:11 |
Pushberichten werken niet meer | Prima | iPhone algemeen | 0 | 20-03-11 14:18 |
iPhone: Facetime & MMS werken niet meer! (ook niet met MiTime) | tomic22 | Jailbreak | 5 | 17-09-10 18:08 |
Knoppen werken niet meer | jaysier | iPhone algemeen | 6 | 26-12-09 21:37 |
Applicaties werken niet meer..... | darwen | iPhone algemeen | 0 | 16-03-08 10:38 |
|
|