meerdere agenda's middels icloud iOS 5.0 discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) op mijn mac heb ik 4 agenda's draaien in iCal. Dat is een eigen agenda en 3 agenda's die geshared worden middels Gmail. Nu ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
meerdere agenda's middels icloud iOS 5.0
op mijn mac heb ik 4 agenda's draaien in iCal. Dat is een eigen agenda en 3 agenda's die geshared worden middels Gmail.
Nu ik 5.0 en icloud heb wil ik graag alle agenda's zien op Mac, iPhone en iPad. Ik krijg echter alleen mijn eigen agenda te zien.... Hoe krijg het voor elkaar ze alle 4 weer te zien??
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iOS 5 en iCloud vanaf vandaag beschikbaar | iCulture | iCloud | 36 | 23-04-13 20:23 |
iCloud en Outlook 2010: dubbele items in agenda | bisebaer | iCloud | 20 | 26-11-11 21:39 |
iCloud windows syncht contacten en agenda niet. | KeiichiroNL | iCloud | 7 | 14-10-11 19:56 |
vraagje over iCloud backup van meerdere iOS devices | stekki | iCloud | 0 | 09-10-11 15:48 |
|
|