iCloud: sync zelfgemaakte videos naar andere iDevices discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forumleden, Afgelopen week een filmpje gemaakt met mijn iPhone 4 (iOS 5). Is het mogelijk dat deze naar iCloud ge-synced kan worden zodat ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iCloud: sync zelfgemaakte videos naar andere iDevices
Beste forumleden,
Afgelopen week een filmpje gemaakt met mijn iPhone 4 (iOS 5). Is het mogelijk dat deze naar iCloud ge-synced kan worden zodat ik deze ook op mijn iPad (iOS 5)kan bekijken? Wellicht een overbodige vraag maar ik kan het nergens vinden. Alvast bedankt voor de reactie. gr, Patrick. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Helaas...fotostream werkt alleen met foto's.
|
|
|||
|
|||
ik heb een app "Syncomatic" die op de achtergrond loopt en zodra ik in mijn netwerk ben automatisch de foto's en Video's synchroniseert (kopieert) naar mijn imac. Dit werkt verbazend goed, ene maar: Je kunt maar 1 device koppelen aan 1 mac...
Ik weet dit is geen antwoord op je vraag, maar misschien kun je dan met de app "Air Remote" vanaf je Ipad de films bekijken... Alleen dan ben je weer afhankelijk dat je thuis in je netwerk moet zitten... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Email iCloud sync op iPhone en iPad met automatisch melding | iJimmy | iCloud | 6 | 18-10-11 21:53 |
zelfgemaakte ringtone naar iphone 3 | basinger | iPad algemeen | 1 | 30-08-11 10:11 |
Automatisch syncen vanuit map op laptop naar idevices?!? | RuudM123 | iPhone Apps | 4 | 24-02-11 19:45 |
sync andere agenda exchange | vdirk | iTunes | 1 | 16-10-08 15:43 |
|
|