Foto mappen op iPhone & iPad via iCloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb al op allerlei manieren geprobeerd om de mappen van mijn foto's van mijn iPhone te synchroniseren met mijn iPad (of andersom) maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto mappen op iPhone & iPad via iCloud
Hallo,
Ik heb al op allerlei manieren geprobeerd om de mappen van mijn foto's van mijn iPhone te synchroniseren met mijn iPad (of andersom) maar het lukt me niet.... Komen mijn aangemaakte mappen van foto's, welke ik op mijn iPhone heb gemaakt automatisch op mijn iPad ( of andersom) te staan? Of heb ik dan de functie van iCloud niet begrepen en kan dit alleen via iTunes? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's, mappen en submappen | Geert T | iPad algemeen | 8 | 27-12-11 01:19 |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
iCloud Documents mappen aanmaken | The Raptor | iCloud | 7 | 27-10-11 18:30 |
Foto's op ipad zetten/verwijderen/mappen | appletje1980 | iPad algemeen | 0 | 11-09-11 22:47 |
Foto: Foto's indelen in mappen? | psychoticske | Muziek, foto & video | 5 | 26-01-11 14:55 |
|
|