Icloud.com discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan sinds kort niet meer inloggen op www.Icloud.com op een één of andere manier kent hij mijn wachtwoord niet meer. Iemand ideeen?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Icloud.com
Ik kan sinds kort niet meer inloggen op www.Icloud.com
op een één of andere manier kent hij mijn wachtwoord niet meer. Iemand ideeen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Geen problemen hier... Misschien zit het probleem in je wachtwoord?
|
||||
|
||||
Ik vraag het gewoon hier...
Wat kan je doen met iCloud... HELP Im mijn ogen kan ik al men bestanden op men mac bekijken via men iPhone en dit wereldwijd van Rusland tot Zuid-Afrika en van Tokyo to New york. Gewoon overal en altijd alles kunnen doen
Civilization is tha bomb!!! Maar af en toe wat knallen en ballen is ook goed jeweetzelluuf Laatst gewijzigd door joeriB; 17-02-12 om 12:19. |
|
||||
|
||||
Citaat:
http://help.apple.com/icloud/index.h...th=Dutch.lproj
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Icloud | giljom | iCloud | 14 | 12-12-11 12:01 |
Apps gaan niet van iPhone naar iPad met icloud. Rest werkt wel van icloud. Iem | Edwinvo | iCloud | 5 | 01-12-11 11:16 |
iCloud | steffel12 | iCloud | 6 | 23-10-11 18:12 |
icloud | RobKer | iPad algemeen | 3 | 18-10-11 12:06 |
iCloud | nylezis | iCloud | 0 | 12-10-11 12:37 |
|
|