POP email via I-cloud discussie in iCloud forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik sinds kort naast een IPhone ook een IPad. Nu wil ik graag mijn hotmail-emails als ongelezen laten staan op de webmail. Maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
POP email via I-cloud
Hallo allemaal, ik sinds kort naast een IPhone ook een IPad. Nu wil ik graag mijn hotmail-emails als ongelezen laten staan op de webmail. Maar als ik e-mail lees op mijn Iphone wil ik wel dat deze ook gelezen is op mijn IPad (en andersom).
Omdat ik dus wil dat mijn e-mail via webmail altijd ongelezen blijft heb ik hotmail als POP account toegevoegd op mijn IPhone en IPad. Maar hoe kan ik nu via I-Cloud er voorzorgen dat de e-mails alsnog gesynchroniseerd worden op mijn apparaten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik denk dat je dit alleen via een omweg lukt (hotmail doorsturen naar een andere account die je via IMAP/Exchange op je iOS devices gebruikt).
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
tele2 email pop instellingen | koentjes | iPhone algemeen | 24 | 21-02-12 16:55 |
Blauwe pop-up (notification) voor email | JPJGeurts | iPhone algemeen | 6 | 27-01-12 16:06 |
I Cloud en email met Outlook 2010 | aifoonke | iCloud | 0 | 16-10-11 22:41 |
Pop Email verzenden opgelost!? | disegno | iPhone algemeen | 4 | 24-05-08 00:28 |
Pop email synchroniseren | Peter | iPhone algemeen | 10 | 06-01-08 11:35 |
|
|